Nieuwe laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santos61

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2006
Ben van plan een nieuwe laptop te kopen maar er zijn hierbij zoveel mogelijkheden mbt onderdelen dat ik het allemaal even niet meer weet.
Wat zijn tegenwoordig zo dé standaards of 'must-haves' voor een goeie snelle laptop.
Gebruik zou moeten dienen voor alledaagse taken en wat multimedia dingen, niét om te gamen of iets dergelijks.

Welke processor raden jullie me aan?
(ik zag ergens een aanbieding met een AMD Semptron 3300+, PowerNow technologie, 2.0GHz - 128kb - L2 Cache)
En hoe zit het met werkgeheugen bij laptops?
En ten slotte wat zijn buiten het gewicht en de accuduur nog echte dingen waar ik op moet letten??

bedankt op voorhand voor jullie feedback

Je moet eerst kijken waar je dat ding voor wilt gebruiken en over het algemeen is mijn ervaring met "laptop verkopers" best wel goed. Die weten meestal wel waar ze het over hebben dus die kunnen je wel adviseren.
Daarnaast is mijn ervaring dat als je om 15.00 uur een nieuwe laptop koopt deze om 16.00 uur al weer is verouderd.....(als je begrijpt wat ik bedoel) Ga niet zitten wachten op de "nieuwste" uitvoering want die bestaat niet.

Als dat het enige is wat je wil doen dan kom je met elke laptop toe die ze op dit moment verkopen. Ik denk prijsklasse 800 euro.
Bij aldi hebben ze op dit moment een schoon model maar ik vind hem prijs kwaliteit niet zo goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan