Nieuwe laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijnpsv

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Ik heb een budget van 750 euro. Had bij alternate de Extreme special II gevonden, deze zag er qua specificaties goed uit..

Heeft er iemand ervaring met een nieuwe laptop in deze prijsklasse of kan er iemand een goede laptop aanbevelen voor deze prijs?

Bvd

Eigenlijk bepaald je uiteindelijk doel je hardware.
Wil je vet gamen dan kom je weer in een andere klasse terecht dan wanneer je alleen maar wat internet, word en kaart.

Andere merken zullen het waarschijnlijk niet minder doen maar mijn voorkeur gaat uit naar een Dell. Goede prestatie, perfecte service, echt waar voor je geld. Zowel privé als op het werk zeer veel ervaring mee. Op het werk bv. snorren dagelijks 600+ desktops en een 50tal laptops, alles van Dell, uitval zelden en toch snort alles gemiddeld 6-7 uur per dag.

Suc6 met je keuze!:thumb:

PS Die Extreme special II bij Alternate kost overigens €849 en is zonder (!!) OS!

Laatst bewerkt:
@kawaknaller voor de service zou ik toch echt voor msi gaan, fabrieksfouten worden nog na 2 jaar na de garantie gratis gerepareerd is mijn ervaring. ook wordt de laptop kostenloos opgehaald en weggebracht.

Asus K53SV of Asus N53JQ

Ik zit te twijfelen tussen deze twee laptops.

Qua aanschafprijs liggen ze beide rond de 800 euro maar de N53JQ zou een Full HD scherm hebben met 1920 x 1080 terwijl de K53SV maar 1366 x 768 pixels zou hebben..

Nu lees ik op sommige sites dat er op de N53JQ helemaal geen Full HD scherm zit.

Kan iemand mij helpen met het antwoord op de vraag of er wel een Full HD scherm aanwezig is bij de N53JQ en daarnaast beantwoorden voor welke laptop jij zou gaan en of er niet misschien nog een laptop is in dezelfde prijsklasse die me kan worden aanbevolen?

Bvd

Jij mag je tegen me zeggen:p

Plaats eens de linken van beide laptopjes.
Om eerlijk te zijn heb ik ff geen zin om zelf te zoeken en ben ook nog in andere topics bezig.Zal ik tzt ook even een blik op werpen.

Ik vind lastige keuze tussen deze 2.Van beide is wel wat te zeggen.ik neig naar de K53SV-SX174V

OK, dus de videokaart en nieuwe generatie processor maken het mindere scherm goed?\

Je denkt niet dat de beeldkwaliteit stukken minder is?

Ik zou idd voor de nieuwe generatie kiezen en betere videokaart.
Vraag me af of je verder dat HD echt zal merken.Btw deze heeft ook een hd 3000.
Maar zoals gezegd...ik vind het een lastige.Hierbij komt eerder mijn gevoel om de hoek kijken.

Wellicht dat er vandaag nog iemand is die er ook eens een blik op kan werpen.

Voor mij weegt de videokaart niet heel zwaar.

Is het zo dat de tweede generatie i7 vele malen beter is dan de dan eerste generatie?

Ik wil graag films kijken en af en toe een spelletje spelen, maar heb een xbox 360 dus voor grafisch zwaardere games hoef ik de laptop niet te kopen.

Ik twijfel ook over dat HD deel, maar ik dacht dat het feit dat er 1,5 keer zoveel pixels aanwezig zijn wel invloed zou hebben op beeldkwaliteit

Lees op verschillende sites dat het verschil tussen 720p en 1080p eigenlijk pas merkbaar is vanaf 32 inch.. Aangezien het scherm van de laptop de helft is qua grootte ga ik voor de K53SV

Hoi,

Hier kan je de processor en videokaart vergelijken misschien helpt dat bij je keuze, als je beurs het toelaayt zou ik de nieuwe nemen net iets beter met beide.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan