Nieuwe laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kameleon777

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2013
Goedemorgen,

Ik wil graag jullie advies in deze. Mijn ASUS K50AF laptop heeft het begeven en zal daarom een nieuwe moeten aanschaffen. Eerst zat ik te denken aan een degelijke tweedehands Lenovo Thinkpad T500 voor een redelijke prijs, maar tot nu toe nog niet iets betrouwbaars gevonden.
Prijs: max. 200 (dan moet hij wel in hele goede staat zijn en nog tijdje mee kunnen).

Daarnaast, mocht dat niet lukken, zal ik toch over moeten gaan op een nieuwe laptop. Het zal een laptop zijn voor dagelijks internetten, tekstverwerken, FIFA (verder geen spellen. FIFA hoeft overigens niet op hoogste resolutie gespeeld te worden. Gamen doe ik wel als ik een Xbox heb), tv kijken (streaming). Een goede processor dus, maar hoeft niet de allersnelste te zijn.
Prijs: tussen 300 en 400 (max).

Bedankt :)

Hoi,

Misschien is dit dan een optie voor je prima merk en voldoet aan je eisen.

Thanks Modag! Had die inderdaad zien staan bij 4Launch. Mooi ding. Ehmm weet je ook toevallig nog een goede tweedehands Thinkpad T500 die nog goed werkt? Het punt is namelijk dat ik aan de ene kant een nieuwe laptop wil, maar aan de andere kant doet mijn harde schijf (Seagate Momentus 500GB) het nog alsmede 2x 2GB DDR2.

Hoi,

Persoonlijk zou ik geen tweedehandse overwegen je koopt dan een verouderd type waarvan je mag hopen dat alles in orde is ,en je wilt een notebook die eigenlijk qua eisen al gauw voldoet , en van de hd kan je toch een extern hd maken ook altijd handig.
Hier staat nog een Thinkpad T500 te koop.

Modag, je hebt gelijk. Beetje off topic; als je fifa op externe hd hebt staan, werkt deze dan ook op de nieuwe pc? Dus spel starten vanaf externe hd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan