[nieuwe laptop] Acer Aspire 7738

Status
Niet open voor verdere reacties.

konstisass

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
ik heb mijn oog laten vallen op de Acer Aspire 7738 laptop. ik heb wel redelijk verstand van computers, maar toch wil ik jullie menig weten. behalve werken wil ik toch ook wel spellen als NFS:Shift en CoD 6: Modern Warfare 2 floeiend en mooier dan gemiddeld willen spelen... verder wil ik niet meer dan 1000 euro uitgeven. is dit wat? of heb je andere voorstellen...?

dit zijn de specificaties:
Aspire 7738G-664G100BN - RET
Legitieme Windows® 7 Home Premium
Intel® Core™2 Duo processor T6600 (2.2GHz/FSB: 800MHz/2MB L2 cache)
Works™ + Office™ Home & Student 2007 Trial (60 days)
17.3" TFT High Definition CineCrystal™ LED-backlit 16:9 aspect ratio
4GB DDR3 RAM (2x 2GB)
1TB HDD (2x 500GB 5400rpm)
Blu-ray Disc™/Super-Multi DL combo drive
6-cell Li-ion
NVIDIA® GeForce® GT 240M 1024MB DDR3 HDMI

mvg,
konstisass

wil ik toch ook wel spellen als NFS:Shift en CoD 6: Modern Warfare 2 floeiend en mooier dan gemiddeld willen spelen

Daar ga je eigenlijk al. Wil je (en dan voornamelijk cod mw2) beter dan gemiddeld willen spelen op een laptop, zal je ruim boven je budget uit gaan komen. Een laptop is nu eenmaal niet zozeer geschikt om mee te gamen.

Het spel zal wel draaien, maar ik betwijfel dat het aan je verwachtingen gaat voldoen.

Niet slecht zeker doen. vooral 2x 500GB hdd hoe duur?? ik denk rond de 700 a 800 euro

Oja Lita ofzo je hebt gelijk je hij wordt dan ook wel erg warm met gamen. Ik heb wel een laptop maar niet die

klopt, ligt ongeveer rond de 800.
maar als ik ongeveer 800 euros wil betalen. is dit dan ongeveer het beste, of zal ik voor dit geld ook iets beters kunnen kopen ?

misschien ook even handig om erbij te vermelden. op dit moment gebruik ik de nvidia GeForce 8300 GS. ben er wel redelijk (:) / :() tevreden mee, maar wil natuurlijk wel een betere.

Begrijp wat je bedoelt, maar je kan een laptop videokaart niet vergelijken met een desktop kaart. Bij een laptop speelt meer mee en zeker ook de warmte. Daarbij word een laptop niet gemaakt voor games, ze zijn er maar dan moet je toch denken aan 1500euro en duurder.

Als ik 800 euro te besteden had ging ik niet voor een laptop, maar voor een desktop. Met betrekking tot het willen gamen dan he. Een laptop is bij mij meer voor tekstverwerking en dan volstaat ook een laptop van 300/400 euro.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan