Nieuwe laptop...Alternatieven? goedkoper of sneller? betere deal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GulfO1

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
131
Hallo,

ik ben op zoek naar een 13,3'' notebook met lichte Game capabiliteiten.
Tot dusver ben ik deze tegen gekomen na wat zoekwerk.

ASUS X302UV FN016T verkrijgbaar voor 677Euro inclusief verzendkosten

De laptop beschikt over een I5 6200U en een Nvidia 920MX

http://www.notebookcheck.net/Asus-X302UV-FN016T-Subnotebook-Review.167374.0.html

Iemand die een betere deal kan vinden?
13,3'' is mijn maximum en ik wil niet meer dan 700E uitgeven. Mijn budget heb ik hiermee al verhoogd...
Het mag ook een refurbished model zijn of een model met een gpu uit de 7xxm 8xxm serie zijn mits de prijs daalt.
Batterijduur moet minimaal 4 uur zijn.

Als ik niet genoeg informatie geef omtrent mijn vraag dan hoor ik het wel,

bedankt,

Marijn
 
wat voor games verwacht je te kunnen spelen met de laptop?
wat wil je nog meer doen met de laptop?
vind je een ssd belangrijk? (een ssd maakt je pc veel sneller met het opstarten van programma´s, windows, e.d.)
 
GTA 5 is een spel wat ik zo nu en dan speel op mijn pc en verder komt er een spel uit in augustus (No Man's Sky) wat mij de aandacht heeft getrokken.
Ik verwacht niks op maximale instellingen te kunnen spelen zolang het maar draait en niet op 800x600 is ;)

Wat betreft een ssd, ja dat is een must maar een laptop zonder is prima aangezien ik toch liever mijn eigen SSD plaats.

Verder ben ik graag aan het tweaken en overklokken (ja ik weet dat dat niet altijd verstandig is op een laptop) waarbij een dedicated gpu wel interessanter is.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je suggestie maar sinds ik overgestapt ben op dit formaat wil ik niet meer terug.
Het enige wat mij nog laat twijfelen is het relatief zwakke scherm op de Asus.
Bij voorkeur heb ik een ips scherm met een resolutie van 1600x900 maar ik kan natuurlijk niet alles hebben.

14'' is nog te overwegen mits prijs, snelheid en schermkwaliteit er op vooruitgaan en het niet van die dikke schermbezels zijn.
Ik denk dat ik al aardig de grenzen opzoek met mijn eisen voor dit bedrag dus misschien moet ik de knoop maar doorhakken.

Ik wacht nog wat reacties af en beslis,

Thx,

Marijn

EDIT: Nvidia komt met een nieuwe veelbelovende gpu lineup (Pascal).
Naar verwachting worden de eerste laptops met deze serie rond september uitgebracht.
Ik wacht, en ik raad iedereen aan die kan wachten dat ook te doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan