Nieuwe laptop blijft 1u aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

christophe243

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Ik heb deze maand een toshiba l40 12z gekocht. Ik had geen enkel probleem tot dat ik de batterij uit teste nadat ik ze 6u had opgelade. Mijn laptop viel na 1u al uit. De volgende dag belde ik naar toshiba en zij zijde dat het normaal is. Om het probleem op te lossen zijde ze dat je dan een zwaarde batterij nodig had. Nu heb ik overal op het internet gezocht naar een zwaarde batterij en de prijs. Niets gevonde :confused:.

Kan iemand mij zegge of het normaal is dat een nieuwe batterij maar een uur blijft draaien? En eventueel weet of er een zwaarde batterij bestaat voor een toshiba l40 12z.

wij hebben thuis ook een laptop. Die batterij gaat zeker 4 uur mee. We hebben wel een Acer

Tis natuurlijk afhankelijk van wat je met je laptop doet, als je hem aan hebt staan en er verder niets mee doet lijkt me dat redelijk kort, maar als je erop aan het werk bent/ aan gamen kan dat best kloppen hoor

Vergelijk de specificaties (zeker kwa mAh) van jou accu eens met
http://www.progress.nl/shop/detail.asp?product_rg={40002FF8-6940-4528-A891-7C1352971A51}

Volgens de site heeft die max 3 uur (mij onbekend of dat "full load" os "Idle" is)
Nu ik er over nadenk "Max 3 Uur" lijkt me idle (dus als je nix doet)

Voor de Dell die ik heb heb ik ook een extra Accu die ik in plaats van mijn dvd speler erin kan drukken. samen met de orginele accu kan ik een dag werken, en zoń 6 uur gamen/Filmkijken

Laatst bewerkt:
Het kan natuurljik zijn dat het klopt maar met 1u aan batterij zijt ge ni veel eigenlijk. Toch merci voor de snelle reactie;). Die batterij van die link ziet der wel goe uit maar het heeft ook wel een serieus prijsje aan vast hange.

Zoek nog wel even verder natuurlijk, ik heb de eerste de beste link die ik vond geplaatst, maar ik denk dat als je nog wat verder zoekt goedkoper uit kan komen

Dell

Dat deden ze bij mijn laptop ook, ze geven je zon slechte batterij van slechts max. 1.5 uur waardoor ik constant aan het netstroom moet zitten.
Maar op zich is dat toch geen probleem? Als je er thuis mee zit zoek je stopcontact en als je reist dan heb je hem toch even kunnen gebruiken?

37

Thuis is zeker geen probleem maar als je op vakantie gaat en je wilt onderweg een filmpke zien dan kunt ge maar den helft kijke:confused:.

Ja dat had ik dus in het vliegtuig:confused:
Maar gelukkig had me vader ook nog zn laptop mee en we hebben hetzelfde type, dus het kwam wel goed, maar dat is geen garantie voor andere mensen, ik raad toch aan om een zwaardere batterij te kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan