Nieuwe laptop en Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.
2GB heb je niet veel aan, of je moet op hele grote resolutie's draaien zeggen ze ;)

Maakt niet veel uit 1 of 2 denk ik maar al wil je 20 euro meer besteden kan je dat doen, firestorm weet daar wel meer over ;)

Ja dat zal ik je laten weten.

Ik zag dat ik de 2500k ipv van de normale, ik had de goedkoopste i5 2500 gekozen dat was dus 2500k blijkbaar. Nu had ik gelezen dat je een ander moederbord nodig had voor de 2500k of is dat alleen het geval als je wilt OCen?

@ Leonidas88
Ja alleen als je wilt overklokken

Laatst bewerkt door een moderator:
De voeding is niet meer leverbaar welke andere is goed, het gaat om de Corsair CX600

het systeem hebben we nu al een week binnen en hij geniet er van, alles speelt hij zo beetje op ultra boven 50 fps. de CPU werkt op zijn hards maar op 50% :). Nu vraag ik me af of met battlefield hij niet meer interne geheugen moet hebben ik zie namelijk dat tijdens het spelen het geheugen voor 80-90% aangesproken word of is dat normaal ? Heb hier weinig verstand van.

denk het niet battlefield word ook 4GB aangeraden
maar als je in hele volle server zit *64 players* zou extra ram wel een optie kunnen zijn
maar dit kun je zonder probleem aanschaffen en is vrij simpel te installeren

je kan dan het beste nog zon kitje erbij doen klikerdeklik

Laatst bewerkt:
dit geld ook voor MMO's? (veel spelers op 1 plek)?

en is dit een kwestie van simpel de kast open halen en het geheugen erin plaatsen?

Laatst bewerkt:
mmo's?
nee altans tot dus ver zijn de meeste mmo's allemaal 2/4GB geheugen
is ook een reden waarom de meeste dev's van mmo's zwakkere engine's gebruiken
zodat men met een zwakkere pc nog steeds kan spelen ook al word het druk

en ja hier heb je een tutorial
[video=youtube;SsXNT6fnHmM]http://www.youtube.com/watch?v=SsXNT6fnHmM&feature=related[/video]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan