Nieuwe laptop ,geen internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

elma1960

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Berichten
10
We hebben een nieuwe laptop en willen er mee aan de gang, ook op Internet.

Alles staat goed zou je zeggen, verbonden, zitten op ons draadloos netwerk maar toch krijg ik geen pagine geopend.

Wat zou er mis kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent wel verbonden met de router , maar niet met internet.
Zet de router eens een keer uit, wacht even , en start daarna de router weer op.
 
Volgens mij staat alles echt goed....... probeer gewoon heel simpel www.u.nl te openen en hij blijft zeggen van "wachten op nu.nl" Andere pc op dezelfde router doet het wel gewoon. Is het soms gebruikelijk dat de eerste keer echt zolang duurt? Staat al 5 minuten te draaien maar krijg ook geen foutmelding.
 
En je hebt geen geel driehoekje met uitroepteken onderin het scherm.
 
Geen driehoekje. Hij zegt nu: controleer of het webadres juist is....nou.dat is het
Zoek de pagina met een zoekmachine......maar ook de zoekmachine doet het niet natuurlijk.
Vernieuw de pagina na een paar minuten.......dan weer dezelfde melding.
Als geen van deze suggesties helpt het misschien de verbinding opnieuw in te stellen.
Daar maar op geklikt en wederom moet ie nu heeeeeeeeeeeel lang na denken.

En ja, ik heb er Norton op staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
doe eens gek en verwijder norton met hun removetool ,want ik lees veel dat het daar aan ligt
 
Die heb ik er speciaal bij gekocht........laten installeren....... Kan ik die daarna er dan wel weer opzetten? Of heb ik dan weer hetzelfde probleem?
 
Pfffffffff.......krijg hem nu niet eens uit...blijft op confugureren staan.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan