Nieuwe laptop (geschikt voor grafische programma's) liefst lichtgewicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Berichten
113
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. De vereisten zijn:
Het liefst een 13inch
Niet te zwaar liefst tot 2kg.

Ik wil de laptop hoofdzakelijk gebruiken voor mijn grafische software: Adobe Photoshop en indesign, te denken aan grafisch opmaak en fotobewerking.
De allernieuwste games hoeft zeker niet. Maar het zou fijn zijn als hij de Sims 4 (op laptop instelling) kan draaien en SimCity 4, World of Warcraft (maar is ook geen noodzaak).
Ik weet dat het moeilijk is bij een 13inch vooral de videokaarten zijn wat matig. Maar ik gebruik mijn laptop eigenlijk nauwelijks thuis, ik reis veel en sleep zo'n ding overal mee naar toe, vandaar de voorkeur voor het formaat en lichtgewicht.

Ik doe het nu met een Thosiba Satellite L500-1ZR uit 2010 (en daar draait mijn Adobe Photoshop en Indesign redelijk goed op. Ook de Sims 4 kan hij nog aan op low settings).
Korte specs zijn:
Intel® Pentium® Processor T4400
2,2GHz
Geheugengrootte 4GB
ATI Mobility Radeon HD 4570
320GB
2,7 kilo is mij echt te zwaar.

Ik heb tot op heden de Lenovo Yoga 2 (de i7 variant) op het oog. Alleen heb ik mijn twijfels over de videokaart. Kunnen jullie mij hierin nog verder adviseren?
Mijn budget gaat tot max 1000 euro.
 
Laatst bewerkt:
13 inch is lastig, zijn er maar vrij weinig van.
Ik kom op deze asus uit die ruim binnen het budget valt en aan je belangrijkste wens voldoet.
 
Hoi,

Ja hoor gewicht wordt wel 2,01 Kg :p geheugen weegt niets dus geen gewichtstoename
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan