Nieuwe Laptop HDD volgensmij kapot HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

janne163

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Hoi ik heb een probleem,
Ik heb 2 dagen geleden een asus K52JT (ook wel X52J) en ik heb hem gekocht bij paradigit. (ook voor gaming dus videokaart is goed) Totdat ik bij al mijn games merkte dat hij soms vijf seconden bevriesde en precies op dat moment hoorde ik ook een soort van klik geluid (niet superhard maar wel hoorbaar) links van mij toetsenbord. Het valt me nu ook op dat dit geklik vaker is en nu loopt bijv. internet ook soms vast daardoor. Ik heb dat dus gegoogled en een hdd test gedaan en volgens een bepaald programma was de gezondheid (health) failed :s dus ik weet niet wat ik moet doen, moet ik hem nu bij de winkel na laten kijken of moet ik afwachten.

Dat hij soms een paar tellen bevriest hoort niet want het is een laptop die heel snel is etc. en het is een quiet computing geval dus dat geklik hoort niet....:confused:

205aa06.jpg
dit is die uitslag
deze test is gedaan met hd tune pro (trail)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmj,

Denk dat je het antwoord al weet neem ik aan even terug naar de winkel

Ja maar nu komt het probleem die andere test zegt juist dat de uitslag goed is :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik weet niet wat dit zegt, maar alles bij elkaar genomen die tik en de uitslag van de de test zou ik even terug gaan .

Aan de ander kant als hij alleen met games het heeft zou het ook aan de videokaart kunnen liggen is niet z'n geweldenaar zie hier niet rot bedoeld hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet verder experimenteren maar retour aankoopadres.
Anders verlies je misschien je recht op garantie.

Hoi,

Ik weet niet wat dit zegt, maar alles bij elkaar genomen die tik en de uitslag van de de test zou ik even terug gaan .

Aan de ander kant als hij alleen met games het heeft zou het ook aan de videokaart kunnen liggen is niet z'n geweldenaar zie hier niet rot bedoeld hoor.
ik heb het ook bij internet dus ik ga terug maar over die videokaart ik weet dat die niet goed genoeg is voor bijv. Battlefield 3 maar dat doe ik niet het hoogste spel dat is doe is de sims 3 en die doet het prima op de hoogste settings alleen heb ik soms ineens zo'n tik en dan blijft hij 5 tellen hangen dus ik denk dat het de hdd is

Goedemorgen,

Oke, dan morgen naar de winkel succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan