Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum. Ik wil namelijk een nieuwe laptop aanschaffen, maar met mijn "zero" kennis van computers kom ik niet zo ver, dus probeer op deze manier wat informatie te verzamelen.
Wat ik met mijn laptop ga doen of wat erop moet zonder dat die laptop daar moeite mee heeft en gewoon lekker soepel loopt:
- Mijnwebwinkel software
- Groot aantal foto's, word- en excel bestanden.
- Microsoft office
- Windows Vista nederlandstalig
- Antivirus
- Goeie grafische kaart
- Sims 2 + 12 uitbreidingen
- Internetten
- Downloaden
- Tekenprogramma
- Adobe photobewerking
- 17 inch
- Numeriek toetsenbord
Nu heb ik er al een op het oog, maar wil graag weten of deze voldoet aan mijn eisen en of het een beetje een fatsoenlijk ding is. En of dat merk wel oke is.
https://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel_-/MSI/GX701-097NL/-1072965/?
Mijn budget is max 1200,- inclusief microsoft office en antivirus, maar dat mag natuurlijk stukken minder
.
Hopelijk kunnen jullie me een stuk verder helpen.
Groetjes,
Rianne
Ik ben nieuw op het forum. Ik wil namelijk een nieuwe laptop aanschaffen, maar met mijn "zero" kennis van computers kom ik niet zo ver, dus probeer op deze manier wat informatie te verzamelen.
Wat ik met mijn laptop ga doen of wat erop moet zonder dat die laptop daar moeite mee heeft en gewoon lekker soepel loopt:
- Mijnwebwinkel software
- Groot aantal foto's, word- en excel bestanden.
- Microsoft office
- Windows Vista nederlandstalig
- Antivirus
- Goeie grafische kaart
- Sims 2 + 12 uitbreidingen
- Internetten
- Downloaden
- Tekenprogramma
- Adobe photobewerking
- 17 inch
- Numeriek toetsenbord
Nu heb ik er al een op het oog, maar wil graag weten of deze voldoet aan mijn eisen en of het een beetje een fatsoenlijk ding is. En of dat merk wel oke is.
https://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel_-/MSI/GX701-097NL/-1072965/?
Mijn budget is max 1200,- inclusief microsoft office en antivirus, maar dat mag natuurlijk stukken minder

Hopelijk kunnen jullie me een stuk verder helpen.
Groetjes,
Rianne
Laatst bewerkt: