nieuwe laptop, is dit wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn indruk is dit wel een redelijk goed systeem is voor de toepassingen die je gaat gebruiken. Zit genoeg werkgeheugen in en dat ga je toch wel nodig hebben. En Qua prijs is dit zeker niet slecht denk ik

is wel netjes zeker voor die prijs.
En wel goed voor multimedia toepassingen.
Een iBook is natuurlijk beter voor multimedia toepassingen, maar ja dat is weer minder goed voor xp georienteerde programma's.
En veel games doen het ook niet er op.

De zwaarste games ga je inderdaad moeilijk kunnen draaien. Maar in mijn ogen koop je geen laptop voor te gamen. Als multimediatoestel zit deze laptop zeker boven het gemiddelde :thumb:

Ik kan natuurlijk niet in je geldbuidel kijken, maar als je multimedia gaat doen, zou ik toch kiezen voor een 17 inch scherm en een harddisk met minimaal 5400 rpm.

Let wel het is een TurboCache videokaart (maakt gebruik van je ramgeheugen).

ik heb vandaag de Acer 5684WLMIB besteld, mag me er vanaf begin volgende week een trotste eigenares van noemen.
Ver boven mn budget, maar m'n ouders zijn zo onwijs lief om mee te betalen :D

http://www.acer.nl/acereuro/page4.do?sp=page3&dau22.oid=19775&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&CountryISOCtxParam=NL&LanguageISOCtxParam=nl&ctx3=-1&ctx4=Nederland&crc=38074701

specs:
Windows® XP Media Center Edition 2005, Intel® Core™ 2 Duo processor T5600 1.83GHz (FSB: 667MHz), 15.4TFT WXGA 16ms CrystalBrite, 2048MB DDR II RAM (2x 1024), 120GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Double Layer, 8-cell LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11a/b/g, GeForce Go 7600 256MB, DVI, 5-in-1 card reader, 1.3MP Orbicam

ik heb er juist voor gekozen om geen 17 inch te nemen.. die heb ik nu namelijk al, maar is me TE zwaar.. deze is slecht 2,77 kilootjes :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan