Nieuwe laptop kopen, goed voor gaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ossie3

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Hallo,

Misschien post ik dit op de verkeerde forum maar ik wil graag een nieuwe laptop kopen voor school en voor gaming, games die ik wil spelen zijn GTA V, BF4, Farcry4 etc. kan dit laptop zulke games aan? En is het een goeie?
Computernaam: MSI Gaming GE72 6QF(Apache Pro)-005NL
Hier zijn de specs. deel 1.png deel 2.png deel 3.png deel 4.png deel 5.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ossie :D

Als je bedoel wel op 1.749,00 € ?? :( dan is die natuurlijk iets buitengewoon goed ( eigenschappen dus ! ) en je kan alles wat je maar wil mee ...:thumb: behalve i.v.m. games hoe dit loopt omdat w10 home is vraag ik me nog af ...:(

wil zelf ook zoiets :D

Laatst bewerkt:
Hahah, ik heb er niet echt veel verstand van. Ik wilde gewoon er zeker van zijn, want in 2011 dacht ik had ik een pc gekocht merk hp. Ik vroeg aan de bcc medewerker of ik zware spellen ermee kon spelen. Hij zei ja dus ik kocht het en ik had Battlefield 3 gekocht kon ik het niet eens spelen ik heb 6gb ram en maar 64mb dedicated video ram :/ dus kon er vrijwel niks mee alhoewel ik hem. Voor 999 euro had gekocht. Vandaar dat ik het maar ff hier vraag. :)

Ah, ik ga hem sowieso downgraden naar Windows 7 Ultimate x64

ossie3 zei:
Ah, ik ga hem sowieso downgraden naar Windows 7 Ultimate x64

:d:thumb: Goed idee in dit geval zal je zeer zeker kunnen gamen en vel meer dan slechts gamen :D

Let maar op ! ( als je gammer bent ! ) laat maar W10 opzij mocht je echt gamen willen ...:D

Laatst bewerkt:
Als je nog erg snel bent op het moment van het posten is er bij alternate een goede aanbieding met nog 2 exemplaren:

https://www.alternate.nl/MSI/GS30-2M-Shadow-018NL-13-3-notebook/html/product/1179008?tk=6044&lk=6065

Aangezien je op school waarschijnlijk geen games zal spelen is dat wel handig dat je dan een mobiele laptop hebt. En dan een krachtige laptop met de dock thuis. Maar je moet er snel bij zijn. Het is iets duurder dan je budget maar je kan thuis dan wel met een desktop gtx 980 spelen :)

Die alle games kan spelen op de hoogste settings op de laptop resolutie :)

Laatst bewerkt:
Allemaal leuk hoor maar wat moet je met 16 Gb geheugen met gamen..?
Dat wordt nooit gebruikt maar je betaalt er wel voor.

Naar reactie van Scrapheap heb ik iets gevonden die goedkoper is voor je budget :)

Ofwel kan je ook kijken bij bto :)

met deze configuratie zit je aan 1608 euro het is wel geen gtx 980m maar een gtx 970m is ook wel een goede :)

Gegevens

Gratis game bundel middels unieke download code
14CL76: 14" mat Full HD IPS-scherm met Core i7-6700HQ quad-core en GeForce GTX 970M 3GB
Betere koelpasta voor de processor en de videokaart
8GB DDR4L (2133MHz), Crucial Performance
Geen geheugen in geheugenslot 2 (optioneel)
250GB Samsung 850 EVO Solid State (SSD) Disk, M.2 (SATA 3.0)
500GB 5400rpm 2.5 inch harddisk - matsprijs!
Bigfoot Killer Wireless-AC 1535 M.2 (802.11ac 2.4/5GHz, 867Mbps) + Bluetooth 4.1
Verlicht QWERTY-toetsenbord (US International) voor de 14CL76
Windows 10 Pro NL incl. USB-stick - actie
2 jaar carry-in garantie
13~15" BTO Basic draagtas inclusief bedrade muis en actiekit
Bij levering binnen Nederland neemt BTO de heffing van Stichting de Thuiskopie voor haar rekening.

En dit is de laptop:

https://www.bto.eu/bto-x-book-14cl76.html

een GTX 980m is gelijk al 350 euro duurder maar dat kan niet met deze laptop ;)

Laatst bewerkt:
Nice, dank jullie allemaal voor jullie reacties.
Ik ga er zeker over nadenken.

Edit: Ahh, ik zie dat beide laptops geen numpads hebben, dus dat wordt hem sowieso niet.

Laatst bewerkt:
Beste ossie3,

Aangezien je vraag gaat over de aankoop van een laptop heb ik die in deze sectie gezet.
Succes met je keuze :)

Hallo,

Misschien post ik dit op de verkeerde forum maar ik wil graag een nieuwe laptop kopen voor school en voor gaming, games die ik wil spelen zijn GTA V, BF4, Farcry4 etc. kan dit laptop zulke games aan? En is het een goeie?
Computernaam: MSI Gaming GE72 6QF(Apache Pro)-005NL
Hier zijn de specs. Bekijk bijlage 257275 Bekijk bijlage 257277 Bekijk bijlage 257279 Bekijk bijlage 257281 Bekijk bijlage 257283
http://tweakers.net/pricewatch/464427/msi-gaming-series-ge72-6qf-005nl/specificaties/

Lijkt me een prima game notebook maar dat mag dan ook wel.......

@Satshow, is goed haha, ik wist niet waar ik het moest plaatsen.

@Lange Pier, ok bedankt!

Tevens de titel van je vraag aangepast. Pc is geworden laptop.

Succes met je vraag:thumb:

Wat vinden jullie van deze? MSI Gaming GE72 2QF (Apache Pro)-085NL

Hoi ossie3,

Als je die notebook wilt kopen voor game kan die dat zeker aan, gezien de specs. Ik heb een andere laptop, ook een MSI alleen andere type: MSI GP62-2QD Leopard.
Het is niet zo'n Heavy Duty laptop waar jij op oogt, maar het scheelt je € 700,- (zag een bedrag voorbij komen dat ie € 1700 was?).

Die van mij is namelijk € 1000,- en is krachtig genoeg

Hier de specs van mijn laptop, kan je ook ff Google natuurlijk.

Processor
Intel Core i7-5700HQ

Videokaart(en)
Intel HD Graphics 5600: voor de standaard taken
NVIDIA GeForce 940M (2GB): neemt het over als ie moet presteren

HDD
1 TB (2x 500 GB vanuit de fabriek)

Geheugen
8 GB

Heb er verschillende games mee gedaan o.a Call Of Duty AW + BO3, geen irritaties gehad.

Laatst bewerkt:
Hahah, ik heb er niet echt veel verstand van. Ik wilde gewoon er zeker van zijn, want in 2011 dacht ik had ik een pc gekocht merk hp. Ik vroeg aan de bcc medewerker of ik zware spellen ermee kon spelen. Hij zei ja dus ik kocht het en ik had Battlefield 3 gekocht kon ik het niet eens spelen ik heb 6gb ram en maar 64mb dedicated video ram :/ dus kon er vrijwel niks mee alhoewel ik hem. Voor 999 euro had gekocht. Vandaar dat ik het maar ff hier vraag. :)
Je kreeg niet wat je beloofd was.... dat was een reden geweest om terug te gaan...
En nu ga je als student bijna 2x zoveel uitgeven...:o
Je zou haast denken... voor dat geld bouw je EN zelf een gamedesktop EN daarbij nog een behoorlijke laptop.....dan is die laatste veel minder zwaar om mee te nemen naar school....

Tja.... blijkbaar gaat het financieel (gelukkig...) goed met deze student... :cool:

Hahaha, ja inderdaad.

Me vader financiert me, dus alles komt goed, alleen twijfel ik nog heel erg...

Waarom?
Alles heeft z'n voor en tegens......
Eerste keus is vaak de beste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan