Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ossie3 zei:Ah, ik ga hem sowieso downgraden naar Windows 7 Ultimate x64
http://tweakers.net/pricewatch/464427/msi-gaming-series-ge72-6qf-005nl/specificaties/Hallo,
Misschien post ik dit op de verkeerde forum maar ik wil graag een nieuwe laptop kopen voor school en voor gaming, games die ik wil spelen zijn GTA V, BF4, Farcry4 etc. kan dit laptop zulke games aan? En is het een goeie?
Computernaam: MSI Gaming GE72 6QF(Apache Pro)-005NL
Hier zijn de specs. Bekijk bijlage 257275 Bekijk bijlage 257277 Bekijk bijlage 257279 Bekijk bijlage 257281 Bekijk bijlage 257283
SSD en ook een 970, de CPU is wat ouder als je eerste keuze maar zal ook prima werken.Wat vinden jullie van deze? MSI Gaming GE72 2QF (Apache Pro)-085NL
Je kreeg niet wat je beloofd was.... dat was een reden geweest om terug te gaan...Hahah, ik heb er niet echt veel verstand van. Ik wilde gewoon er zeker van zijn, want in 2011 dacht ik had ik een pc gekocht merk hp. Ik vroeg aan de bcc medewerker of ik zware spellen ermee kon spelen. Hij zei ja dus ik kocht het en ik had Battlefield 3 gekocht kon ik het niet eens spelen ik heb 6gb ram en maar 64mb dedicated video ram :/ dus kon er vrijwel niks mee alhoewel ik hem. Voor 999 euro had gekocht. Vandaar dat ik het maar ff hier vraag.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.