Nieuwe laptop kopen. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domblontje1987

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Hallo,

Ik heb gisteren in een opwelling mijn laptop aan mijn moeder verkocht met het idee dat ik zelf een nieuwe zou gaan kopen met beter geheugen, grafische kaart etc.

Nu heb ik bij een aantal winkels zitten kijken, maar kwam er niet uit. Mijn oude laptop had een Intel duel Core 945GM family chipset of grafische kaart, één van de twee was het iig, maar daar heb ik erg slechte ervaringen mee. Ik ben op zoek naar een laptop waarop ik zo een beetje alle nieuwe spellen op kan draaien, en een laptop die bijvoorbeeld de Sims 2 + alle uitbreidingen met gemak kan draaien. Mijn oude laptop draaide de Sims wel, maar eer dat hij het spel op had gestart was ik weer 15 minuten verder.

Om het niet te uitgebreid te maken, ik zoek;

Een laptop met een 17" beeldscherm, het liefste geen Acer, hij moet (de wat zwaardere) spellen goed aankunnen, stuurprogramma Vista Home Premium, een goede grafische kaart (liefste geen Intel) en als laatste mag hij rond de €600/€650 kosten.

Ik denk niet dat er veel is wat aan mijn eisen voldoet en ook nog eens in de bovengenoemde prijsklassen past, maar tips wat betreft de grafische kaart etc zijn ook erg welkom.

Alvast bedankt:)

Je zegt het zelf al, voor 600 - 650 Euro koop je geen laptop waar je de nieuwste games mee kan spelen.
Game laptops zijn veel duurder.

Voor de rest zie je vaak de 9600 terug in laptops de laatste tijd en die presteert aardig.

Laatst bewerkt:
Oké dat dacht ik al. Zou je misschien toch nog een aantal laptops rond deze prijsklassen kunnen aanraden die van goede kwaliteit zijn? Ik ben zelf een beetje geneigd om te gaan voor de Toshiba Satelite, alleen er zijn er zoveel te vinden met allemaal andere systeem specificaties dat ik niet zou weten welke nu goed is.

Ja dat was de laptop waaraan ik zat te denken. Een kennis van mij heeft de 17" versie en voor zover ik weet heeft hij er geen problemen mee gehad. Alleen zei hij dus ook dat de nieuwere spellen er niet op werkten.

Nou ja, ik denk dat als ik eenmaal in een winkel ben en iets zie het ook wel goed komt. Mijn vorige laptop heb ik ook zo gekocht zonder me er echt druk over te maken en op een paar kleine dingetjes na is het nog steeds een geweldige laptop. Jammer dat Gateway geen laptops in Nederland verkoopt, anders had ik het wel geweten.

In ieder geval bedankt voor je hulp!

(Moet ik de vraag nu als beantwoord aanvinken?)

Als jij vind dat je vraag is opgelost dan klik je dat even aan ja :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan