Nieuwe laptop kopen !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wehab

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Beste leden,

Van het weekend ben ik van plan om een nieuwe laptop te gaan kopen. De reden hiervoor is dat ik binnenkort met een nieuwe studie begin en een laptop lijkt mij erg handig .

Graag schakel ik jullie hulp in, om een laptop te vinden die het beste aan mijn eisen voldoet ! :)

Wat is mijn budget?
Omdat ik van plan ben jaren met het te gaan werken heb ik mijn budget verhoogd tot max 800-850 euro.

Wat ga ik ermee doen?
Zoals ik al zei ga ik het vooral gebruiken voor mijn studie (note: het is geen grafische studie hoor , i.v.m. videokaart eisen ). Waarschijnlijk ga ik er ook wat films op kijken ( relaxen na een drukke school dag) en heel misschien af en toe een game spelen.

Maar het wordt dus voornamelijk gebruikt voor school en moet echt goed snel zijn, zodat hij meerdere applications aankan en snel reageert.

Ook ga ik het niet vaak overal mee naar toenemen, dus ( ik zeg maar wat ) ongeveer 17" is altijd meegenomen! :)

Wat voor merk?
Tja, daar vraag je me wat ! Ik denk dat ik toch ga voor HP, omdat het in mijn opzichte een vertouwde merk is.

Nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat we er samen uit kunnen komen :D

Je keuze staat al vast
Waarom vraag je het hiet nog???
Maar goed,kijk ook eens bij ASUS en MSI.
Veel waar voor je geld en geen onnodige software.

ik ben zelf ook bezig met school ensoo voor me studie.
wat ik bebruik is gewoon een macbook. nooit problemen mee gehad niks.

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe laptop gekocht, voor eigenlijk hetzelfde idee. Voor school, met geen extra hoge aandacht voor videokaart ofzo.
Uiteindelijk is het voor mij een HP Compaq geworden, een laptop waar ik iig veel plezier van heb. Hij draait alles wat ik wil, en vrij compact, vanwege het 15,6" scherm.

Ik heb me laten informeren door een ict-er, die met dit aankwam, aangezien ik er een aantal jaren mee vooruit wil kunnen (en met mijn lage eisen aan zo'n ding valt het mee)
Misschien een idee voor jou?
Anders kun je idd kijken bij Asus, of misschien Medion, maar bij Medion zit je al snel aan hogere prijzen, vanwege extra software..

voor 800 tot 850 euro heb jij geen macbook 17"

Voor 850 euro heb je helemaal niks van Apple, behalve een iPhone.. Die verschrikkelijke macbooks beginnen bij 1000 euro en dan heb je specificaties waar je bij een Windows-laptop 700 euro voor betaalt.
Oftewel, niet aan beginnen.

HP is inderdaad een goed merk, net als Asus en MSI. Wat mij betreft zijn deze merken toch de top 3 in de laptopmarkt.
Wellicht is deze wat voor je: http://www.alternate.nl/html/produc...X720-012NL/-1074182/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks
Kort samengevat: 17 inch 1440 x 900 pixels, intel core 2 duo 2.0 ghz, 320 gb, 4 gb ram, is een MSI notebook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan