Nieuwe Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royston

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hallo mensen,

Ik moet binnenkort voor school een laptop kopen maar ik wil dr eigenlijk ook wel een btje mee gaan gamen en downloaden.
Ik zou er graag Red Alert 3 op willen spelen in volle glorie.
Maar ik heb niet zo veel geld dus ik zou het graag zo goedkoop mogelijk willen houden
Dus ik weet niet of iemand mij iets kan aanraden?

Dit zijn de minimale eisen van mijn opleiding dus het mag wel beter:

processor merk / type
intel core 2 duo

snelheid processor
zo snel als je kunt betalen bv 1.83 GHz

type geheugen
DDR2 SDRAM

min. intern geheugen
1024 Mb liever 2 Gb

grootte harddisk
160 Gb

snelheid harddisk
5400 rpm

meegeleverd os:
Windows XP of Vista

beeldscherm type
tft

min. Resolutie
1280 * 800

videokaart geheugen
256 mb (liever niet 'shared')

geluidskaart

connectiviteit & app
wireless minimaal 'g'

(Firewire = IEEE1394 aansluiting voor video)

DVD type
DVD rewritable double layer

Bedankt,
Groeten

Voorbeeldje 1

Voorbeeldje 2

en zo zijn er ook nog plenty van andere merken te vinden. Ik ben geen fan van Acer dus daar moet je mij niet naar vragen.

Aardige laptopjes zijn er ook wel te vinden van HP - Dell - Toshiba.

Laatst bewerkt:
Maar kdenk niet dat je voor €600 een goede laptop gaat vinden om red alert te draaien... Mss maar een (goedkopere?) laptop kopen voor school en dan een fatsoenlijk videokaart voor in je gewone pc?

Uitgever Electronic Arts heeft de systeemeisen van Command & Conquer: Red Alert 3 bekendgemaakt. De strategische game draait op een processor van 2 GHz of sneller, en een systeem heeft minimaal een Geforce 6800 videokaart nodig.

Een officiële aankondiging van de releasedatum is er nog niet, maar zowel de versie voor pc als die voor de Xbox 360 van de rts-game Command & Conquer: Red Alert 3 wordt in oktober 2008 verwacht. De systeemeisen van de pc-versie zijn inmiddels wel precies bekend. Het spel draait onder Windows XP op 2 GHz-processor en onder Vista op een processor van 2,2 GHz. In beide gevallen volstaat ook een willekeurige multicore-processor. Het heeft 1 GB aan werkgeheugen en 12 GB harde-schrijfruimte nodig. De videokaart moet minimaal een Geforce 6800 of Radeon X1800 zijn, en zowel de videokaart als de geluidskaart moeten overweg kunnen met Directx 9.0c.

Zie voorbeeldje 2 in mijn vorige bericht.

Onboard videokaart en da's iets wat je liever niet zou willen hebben.

Ok..

Maar bij je voorbeeldjes zie ik alleen de MEDION® AKOYA® S2210 (MD 97045)
Is dit de beste? Want ik denk dat je ook nog een ander voorbeeld had.. en ik ken het merk eigenlijk helemaal niet

Linkje fout geplaatst, ik wilde er eigenlijk 2 van Medion plaatsen. Als je eenmaal op hun site bent kijk dan zelf even rond naar de diverse machines.

Als je nog niet eerder van Medion hebt gehoord, dan loop je idd. wat achter. Medion levert prima machines met een heel goede prijskwaliteit verhouding.

Een beste is lastig aan te wijzen, alhoewel Toshiba de naam heeft één van de betere te zijn. (Hangt dan ook wel weer een ander prijskaartje aan)

Haha ok nja ik ben nog een btje een Noob met computers..

Maar in dat bericht over Red Alert staat dat je onder vista 2,2 prosessor snelheid nodig heeft en de Medion heeft 2,0 volgens mij:

Intel® Dual-Core T3200

Snelheid: 2,0 GHz
Front Side Bus(FSB): 667 MHz
L2 Cache: 1 MB

Is deze niet beter?

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00671207&src=TWK Alleen al omwille van het shared videogeheugen zou je deze niet eens moeten willen. Kijk ook eens naar de garantietermijn en vergelijk die met de termijn va de machine hieronder.of deze
http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00662718 Ziet er niet verkeerd uit!Er zijn er ook zoveel:P

Ik denk dt de door jou geplaatste wel de beste van 2 is. Mijn linkje voorstel was verkeerd geklikt, o.a. video onboard.

Ok thx:)

Ik ga hem zeker kopen..

Nog 1 vraagje is het handig om office er bij te kopen of kan ik die beter dowloaden ofzo?

Illegale MS producten zijn niet altijd fijn werkend. Koop de studentenversie erbij (tientje of 8) en je werkt probleemloos.

Ik heb nog wat aardigheidje voor je:

kijk bijv. eens in deze link. Dan zie je dat je, ondanks het feit dat je laptop geen topklasse prijs heeft en dus geen topklasse laptop is, wél een klasse 2 videokaart erin hebt zitten. (Rechterkolom, klasse 2, 10e van onder)

Verder heb ik nog wat rondgeneusd en ik denk dat je een verrekt goede keuze hebt gedaan met dit latopje!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan