Nieuwe laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanna melgers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2009
Berichten
4
Hee!
Ik wil een laptop kopen voor gebruik voor mijn studie. Deze zal ik dan ook voornamelijk gebruiken voor rapporten (Word) en ook veel voor internetten. Hebben jullie misschien tips over welke laptops ok zijn? Wil ook niet te veel geld uit geven....
Alvast heel erg bedankt!
 
Hoi,

Ik heb een acer: hiermee heb ik nog geen problemen gehad.
Een macbook is ook goed maar zal wel te duur zijn.
Ik veronderstel dat je die wat jaren wilt gebruiken en dan is een acer goed.
Veel succes met je studies.

Jean
 
MIsschien handig om te vertellen hoeveel je uit wilt geven. Wat de één niet veel geld vind vind de ander wel veel geld.

Zijn er nog meer eisen die je wilt aan de laptop?
- Accuduur
- Groot scherm/klein scherm
- Wel of geen DVD speler
- min. grootte harde schijf.

Enz.
 
Waarbij nog gezegd dient te worden, dat Acer nou juist een van de kwalitatief MINDERE merken is!

Denk voor jouw eisen liever aan b.v. Toshiba of HP
 
kijk in de locale computer winkel en op internet.

het ligt helemaal aan je eisen. ik zou persoonlijk nooit voor een glanzend scherm kiezen, omdat je in de meeste omstandigheden daar niet goed mee kan werken. dit hebben macbooks helaas ook (zelf heb ik er een), maar aangezien je weinig uit wilt geven zal dit buiten je prijsklasse liggen.

Als je een laptop koopt, kijk dan naar acer (wat minder maar nog wel ok) en lenovo (wat duurder maar goede kwaliteit).

persoonlijk zou ik geen Sony of Dell nemen. Sony's hebben in mijn ogen niet echt een lange levensduur en zijn te duur voor wat je er voor krijgt. Dell is redelijk goedkoop (behalve de verzendkosten) maar de laptops zijn ook heel snel kapot. Hier heeft 60/70% van de Dell laptops binnen anderhalf jaar kapot.

daarnaast: wat ga je er mee doen? Alleen schoolwerk? Spelletjes? Grafisch ontwerpen?
 
Ervaringen met PC4Everyone

Hoi allemaal!

Hartstikke bedankt voor de reacties! Wil eigenlijk zo min mogelijk geld uitgeven voor een zo degelijk mogelijk laptop. Van een vriendin had ik een tip gekregen eens op de site van PC4Everyone te kijken, waar ze een goedkope laptop aanbieden. Heeft iemand ervaring met deze aanbieder? Het zijn tweedehands laptops, dus wil graag weten of ze wel echt goed zijn...
 
U kunt het beste uw budget aangeven waardoor er word gekeken wat de beste mogelijkheid is.

Groetjes,

Meer40
 
Hoi allemaal!

Hartstikke bedankt voor de reacties! Wil eigenlijk zo min mogelijk geld uitgeven voor een zo degelijk mogelijk laptop. Van een vriendin had ik een tip gekregen eens op de site van PC4Everyone te kijken, waar ze een goedkope laptop aanbieden. Heeft iemand ervaring met deze aanbieder? Het zijn tweedehands laptops, dus wil graag weten of ze wel echt goed zijn...

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan