nieuwe laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

assiev

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2001
Hoi,

Ik wil graag een laptop kopen en mijn keuze is gevallen op de
Acer Aspire 7715Z-434G50mh
http://www.laptopshop.nl/product/79195/acer-aspire-7715z-434g50mn.html

of de acer aspire 7730G-734G100mn
http://www.laptopshop.nl/product/84160/acer-aspire-7730g-734g100mn.html

wat wil ik ermee doen; internetten, mailen, foto's en zelfgemaakt films bewerken.
M'n budget is tot Eur 700,-- / 750,--
Ik hoop dat iemand mijn hier mee kan helpen.
Ook wil ik graag weten hoe men over Acer denkt.
Vast bedankt.

Groetjes,
Assiev:confused:

Ik zou gaan voor de Acer Aspire 7730G-734G100MN. Deze heeft ddr3 geheugen, Core 2 Duo en 2 harde schijven. Deze is dus sneller dan de ander.

Ik ben het met Woutertjuh88 eens. De eerste Acer vermeld niet eens wélke videokaart of chip erin zit.
Wat je 2e vraag betreft: (mening over Acer) : naast Packard and Hell zou ik van mijn leven geen Acer kopen. Echter, er zijn ook heel veel mensen tevreden over Acer.
Je vroeg om een mening, welnu hierboven staat íe!

Ik moet zeggen dat ik niet erg tevreden kan zijn over mijn Acer Aspire 7520. In totaal 6-7 keer opgestuurd, na de 4e keer werd mij via de webwinkel beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen. Niet dus. Nu heb ik er vrijwel geen mankementen meer mee, maar moet wel elke maand stofzuigen, anders blaast de fan te zacht..

Zie trouwens ook dit artikel.

Ik ben het met Woutertjuh88 eens. De eerste Acer vermeld niet eens wélke videokaart of chip erin zit.
Wat je 2e vraag betreft: (mening over Acer) : naast Packard and Hell zou ik van mijn leven geen Acer kopen. Echter, er zijn ook heel veel mensen tevreden over Acer.
Je vroeg om een mening, welnu hierboven staat íe!

Tuurlijk ik weet dat ik een ieder z'n mening vraag. Maar waarom nooit van je leven?

Oh ja, ik had nog een vraag op die Acer Aspire 7730G-734G100MN zit Vista en kan dus via Acer een upgrade Windows 7 kopen. Is dat een goed plan? Vista zelf wil ik niet.
En over Windows 7 heb ik hele goede verhalen gehoord. Dus wat zal ik doen?
Dus ook vandaar m'n twijfels tussen deze 2 laptops.:(:confused:

Als je een Acer neemt dan niet die eerste en ja, 7 is een goed plan en waarom 'nooit van mijn leven een Acer'?

Bij de juwelier hebben ze in een kartonnen doos horloges van € 9,95. In een vitrine langs de muur liggen Seiko's van een paar honderd eruo. Op allebei kun je de tijd aflezen als ze nieuw zijn...................

Wat jammer dat iemand zo erg negatief is.
Alleen is het voor mij nu een probleem. Ik weet nu niet wat ik moet doen.
Is ieder zo niet te spreken over Acer?:confused:

@assiev: gebruik de zoekfunctie van de Helpmij en trek uit de berichten die je leest je eigen conclusie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan