nieuwe laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snotaap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Hallo,

Ik ga binnenkort een laptop kopen maar heb geen idee wat voor een.

De laptop moet wel snel zijn en wil hem graag gebruiken voor o.a. films kijken, muziek luisteren, downloaden.

hij moet aan deze eisen voldoen:

- 4 gb ram geheugen

- 160-350 gb geheugen

- en een goeie beeldkwalitieit (bijv. films kijken)

deze laptop mag maximaal 500 euro kosten

wat vinden jullie van deze laptop

www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/laptop-inspiron-1545/pd.aspx?refid=laptop-inspiron-1545&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~laptop-inspiron-1545_n0054507~~

alvast bedankt:thumb:

Het is zeker een mooi ding, maar het heeft een TFT-monitor. Hierin zie je je reflectie.
Nu heb je hier normaal gesproken geen last van, maar als je buiten wilt zitten om onder het genot van een sigaretje een film te kijken zul je niets zien, behalve je eigen spiegelbeeld. Zeer irritant voor buiten dus... Maar mocht je niet roken, dan is hij misschien wel goed voor jou.

Als je een scherm wilt waarin je buiten ook fatsoenlijk kunt werken, dan moet je volgens mij een LED of Plasma scherm nemen, maar dat weet ik niet zeker.

Groetjes

Owja, als je echt veel van films houd, zoals ik, zou ik wel een laptop kopen met een HDMI-aansluiting, omdat ik toch denk dat dit de nieuwe standaard wordt. Ik ben wel bang dat je dan boven je budget uit komt, maar dit is waarschijnlijk wel de moeite waard.

oke bedankt dat wist ik niet over de laptop

maar wat voor laptop heb jij dan in gedachte voor de eisen en het bedrag?

groetjes snotaap

Echt bedankt man :thumb:

Ik denk dat dit hem gaat worden, deze is echt perfect.

Alleen heeft het nou een HD scherm of niet want bij die videokaart staat er dat het HD aankan?
En heeft hij zoals jij al zei een wel een hd-uitgang dus dat is wel mooi :D

Hij heeft zelf geen Full-HD scherm want de maximale resolutie is 1366x768. Aangezien dit scherm klein is zul je het verschil met je ogen waarschijnlijk niet zien. Alleen bij grotere schermen zie je goed verschil tussen Full-HD of geen Full-HD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan