Nieuwe laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluca

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Hallo

Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen en nu heb ik deze op het oog: http://www.dell.com/be/p/inspiron-1...&model_id=inspiron-17r-n7110#secondaryContent

De vorige laptop was ook een Dell, daar heb ik wel erg veel problemen gehad ivm te warm worden maar verder was ik eigenlijk heel tevreden van Dell dus zou ik toch terug daarvoor kiezen.

Ik ken niet veel van laptops (of desktops of wat dan ook :d) maar wil vooral muziek opslaan, wat spelletjes spelen (eigenlijk vooral van Facebook maar bv Sims 3 of zo zou ook wel leuk zijn) en verder hoop ik dus dat hij niet te warm wordt :-)

Wat denken jullie? Opmerkingen of ervaringen?

Alvast bedankt!

heb zelf alleen maar slechte ervaringen met dell, zeer tevreden over asus en msi

Hallo,

ik zou ook eerder voor een msi of asus laptop gaan, ik zelf gebruik msi.
Dell is een mooi merk maar je betaald er stukken meer voor als je bijvoorbeeld kijkt naar asus.

wat dacht je hiervan?

http://www.alternate.nl/html/product/ASUS/K73SD-TY066V/963787/?

Ook een 17 inch scherm
i5 cpu is Super te gebruiken voor beetje surfen op het internet en spelletjes als sims 3.
8 gb ram geheugen.
750gb schijfje.

M.V.G Sjoerd

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik ga sowieso bij mijn keuze voor Dell blijven :-). Ik heb nog lang niet beslist welke maar die XPS ziet er inderdaad wel interessant uit :-) Ik heb alleen één klein (detail-) vraagje. Als ik reviews en op forums hierover lees is het blijkbaar mogelijk om een backlit keyboard te bestellen. Nu heb ik al heel die Dell-website afgezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik die dan kan bestellen :-D. Of kan dat alleen maar apart besteld worden om dan zelf te installeren?? Want als vrouw zijnde en niets kennende van informatica en van die dingen ga ik me daar toch niet aan wagen :-) Alvast bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan