nieuwe laptop kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
75
We willen graag een nieuwe laptop kopen.
-rond 1000-1200 euro
-voor gamen, nu point to point adventure, vaak de allernieuwste mooie grafische games.
-we downloaden ook heel vaak films, muziek,, terwijl we andere dingen op de pc doen, zoals mailen en muziek.
-kan geen laptop in elkaar zetten , jammer genoeg zo kopen
-we hebben gekeken in mediamarkt, maar je hebt er zoveel van.
- we hebben hiervoor lang gespaard vandaar heel graag jullie advies en alvast bedankt.
 
Verplaatst naar "Laptop (of de aankoop daarvan)".
 
Hoi, een echte game laptop is niet te koop voor 1100 euro.
Wij hebben verleden week de "MSI GE70 0ND-267NL" gekocht (niet overal meer te koop)
Omdat dit een dec. 2012 model is (wel met Windows 8) is deze te koop voor 999,-
Hij wordt hoofdzakelijk gebruikt voor games en we zijn er zeer tevreden over.
Suc6 met je keuze. Altijd spannend. Roon.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien is dit een optie.Hier valt prima mee te gamen.En tegenwoordig best een aardig merk met volgens mij drie jaar garantie.

Of deze nieuwe generatie processor en videokaart videokaart iets minder als bij vorige.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, die MSI ziet er goed uit. Niet omdat ik er eentje heb maar gewoon omdat de MSI GE serie de gaming serie is.
i7 4700MQ , GT 750M , HD 7200rpm , lekker licht 2.4 kg
Die GT 750M zou nog wat sneller mogen om te gamen (GTX serie?).
De Medion (Aldi verkoopt deze ook) timmert met hele scherpe prijzen aan de weg maar ik heb het niet aangedurft. Lenovo (ook scherpe prijzen) is eigenaar van Medion. Suc6 met je keuze. Roon.
 
Laatst bewerkt:
Waar kun je het beste deze laptop kopen met betrekking tot goede garantie etc is dat mediamarkt of laptopshop in utrecht ?
 
Het is niet zinnig hier een uitspraak over te doen. Hier geldt: 10 mensen, 10 meningen.
Iemand die bij een goede winkel een slechte ervaring heeft vindt het een slechte winkel; en andersom hetzelfde.
Bij een MSI krijg je als het goed is 2 jaar pickup-and-return garantie van MSI (dus met de winkel heb je verder nix te maken). Het is europese regelgeving en nederlandse wetgeving dat je bij een product als een pc minimaal 2 jaar garantie krijgt. Winkels die minder garantie geven proberen je vaak een extra garantie te verkopoen.
Btw: mijn MSI heb ik online gekocht bij 4Launch, maar iemand anders kiest weer een andere winkel.
Je kunt op tweakers.net en kieskeurig.nl recenties over winkels lezen.
Suc6 met je aankoop. Roon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan