nieuwe laptop maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een nieuwe laptop kopen maar geen idee welke ik ben hem nodig voor programmeren en beetje gamen me buget zit rond de 700-800 euro maakt niet uit als het wat meer is:P ik zat zelf te denken aan deze:
http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/Acer/Aspire_8930G-644G32MN/-1076436/
De echte eisen die ik eraan stel is minimaal core 2 duo processor en 4 gb ram:P

alvast bedankt

kevin10

Kopen zou ik zeggen!
MAAR, voor gamen moet ik je waarschuwen dat de prestaties met laptops per week steeds minder worden.
Ik heb ook een Acer Laptop met een 9300M GT, prima videokaart voor bijvoorbeeld WOW maar zodra je een gedeelte in gaat die veel users heeft dan zit je al snel met een vervelende FPS, ook wordt de videokaart snel te warm.

(acer is BTW een zeer betrouwbaar merk, kwa computer onderdelen (behalve toetsenbord, muis en boxen) heb ik alles van acer.

Laatst bewerkt:
Yup het is inderdaad een leuk dingetje, maar hij heeft maar 2ghz processor (dual core) dit is niet veel.

(opzich is het best genoeg voor een laptop, maar als je deze voor gamen gaat gebruiken en je wilt een nieuw spel spelen kan die al snel te langzaam worden)

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie ik ga die dan ook kopen :) en ik zie dat die ook nog ddr3 geheugen heeft :P maar voor echt zware games ga ik hem ook niet gebruiken daar heb ik me pc voor.

Yup het is inderdaad een leuk dingetje, maar hij heeft maar 2ghz processor (dual core) dit is niet veel.
Het is een Intel® Core 2 Duo Processor T6400 (2,0 GHz) deze zijn opzich krachtig genoeg voor office werk, branden en surfen. Een laptop moet je niet als game machine aanschaffen.

Het is een Intel® Core 2 Duo Processor T6400 (2,0 GHz) deze zijn opzich krachtig genoeg voor office werk, branden en surfen. Een laptop moet je niet als game machine aanschaffen.

Intel is een zeer goed merk, ik heb zelf een i7 core met 8 threats.
Maar een Intel wordt al snel warm, en daarnaast zit er ook nog een videokaart in die ook erg warm kan worden.

Voor gamen zou ik hem ook inderdaad niet aanschaffen

(opzich is het best genoeg voor een laptop, maar als je deze voor gamen gaat gebruiken en je wilt een nieuw spel spelen kan die al snel te langzaam worden)

bij een klaptopje moet je ook niet van gamen uitgaan.Een leuk spelletje kan, maar houdt het mee op.

De processor is gewoon voldoende voor zijn doeleinden.

ik heb een core 2 duo E8400 op 4 ghz met stock koeler en word niet warm de kernen blijven onder de 60 graden 100% load maar die is ook langzamer dan i7 :P engiste wat warm word is me videokaart :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan