Nieuwe laptop (max. 1000 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

LodewijkG

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2012
Beste Helpmij leden,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop maar ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Een kennis van mij had mij de volgende laptop gestuurd en wilde even bij jullie benchmarken of jullie dit beamen of mij wellicht een andere laptop kunnen aanraden:

De laptop welke mij is aangeraden is:
MEDION ERAZER P7643 i5 gaming laptop

Hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven over de huidige trends op gebied van laptops en een advies over mij aankoop.

Alvast bedankt!

Beste Lodewijk,

Klik in de sectie waarin je deze vraag hebt gepost eens op het allereerste berichtje. Er staat naast een geel envelopje o.a. het woord "Belangrijk". (De poster heet Frisian en het bericht is al meer dan 17.483 keer bekeken, behalve vermoedelijk door jou.............?)

Wat het advies van die kennis betreft : ja, da's leuke een laptop, maar in deze prijsklasse zijn er nog wel een paar honderd andere te vinden........... (lees nu svp de regel hierboven nog een keer)

Laatst bewerkt:
ASUS ROG GL552VW-DH71
15.6-Inch IPS 1920 x 1080
Intel i7-6700HQ 2.6 GHz
1TB 7200 RPM 16GB DDR4
GeForce GTX 960M 2GB DDR

Beste Helpmij leden,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop maar ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Een kennis van mij had mij de volgende laptop gestuurd en wilde even bij jullie benchmarken of jullie dit beamen of mij wellicht een andere laptop kunnen aanraden:

De laptop welke mij is aangeraden is:
MEDION ERAZER P7643 i5 gaming laptop

Hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven over de huidige trends op gebied van laptops en een advies over mij aankoop.

Alvast bedankt!
Waar gaat hij het meest voor worden gebruikt?
Videokaart om te gamen?
SSD om snel op te starten en progs te laden?

Je kunt zelf ook wat gewenste opties ingeven.
http://tweakers.net/categorie/49/vi...vVNrFCyMjQy1YFyM_OAXAMDHaWSyoLUYiWraKVEpdhaAA

ASUS ROG GL552VW-DH71
15.6-Inch IPS 1920 x 1080
Intel i7-6700HQ 2.6 GHz
1TB 7200 RPM 16GB DDR4
GeForce GTX 960M 2GB DDR

Ik vind die Asus anno 2016 nu niet direct om 'over naar huis te schrijven'. Ik denk dat weinig mensen met een budget boven de €750,-- nog zullen kiezen voor een machine zonder SSD. Machines zonder SSD zijn de low budget machines tot zo'n 500 a 600 euro, daarna begint het middensegment en daarin wil je toch minimaal een SSD van 128, beter nog 256 gig.

Waar gaat hij het meest voor worden gebruikt?
Videokaart om te gamen?
SSD om snel op te starten en progs te laden?

Je kunt zelf ook wat gewenste opties ingeven.
http://tweakers.net/categorie/49/vi...vVNrFCyMjQy1YFyM_OAXAMDHaWSyoLUYiWraKVEpdhaAA
Als je de moeite had genomen bericht 2 goed te lezen, had je deze posting niet hoeven posten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan