Nieuwe laptop met i5 processor en 4gb RAM: videokaart en windows 32/64 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter1983

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen, gebruik wel redelijk wat toepassingen tegelijk en na wat rondneuzen een selectie gemaakt van wat ik er in wil hebben.

Mijn budget is max 900 euro en mijn eisen zijn de volgende:
15 inch met een i5 processor en minimaal 4gb RAM aanwezig en windows 7.

Nu vraag ik mij af of ik met deze combinatie veel baat heb bij een aparte videochip?

En wat raden julie aan kwa windows,
ik wil iig windows 7 maar twijfel tussen de 32 bit en 64 bit. Als ik redelijk wat verschillende (niet superbekende) programma's gebruik, loop ik dan het risico dat ik problemen krijg met een 64 bit?

Tips voor specifieke laptops zijn ook welkom.

Bedankt,

Peter

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Dat zal altijd beter zijn misschien is dit wat voor je.
Ik zou gewoon 64 bits nemen de hardware kan dat tegenwoordig prima mee overeweg

Laatst bewerkt:
Bij 4GB of meer gaat 64bit pas werken en de i5 ook dus prima keuze. het verschil tussen 32 of 64bit maakt niet uit op de laptop, het bijt elkaar niet. Voor gamen kun je beter uitwijken naar de Alienware serie van DELL

Je vraag van de videoclip is wat onduidelijk. De hardware die je neer zet is niet nodig voor video bekijken. Bewerken is misschien een ander verhaal.

Ik verkoop regelmatig specials dit is niet echt iets bijzonders.

Dank voor de reacties,

Met de videokaart bedoelde ik het volgende: sommige laptops hebben een onboard videokaart en sommige een "aparte videochip".

Nu vroeg ik mij af of laptops met een aparte videochip sneller of beter zijn? En of dit verschil groot is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan