Nieuwe laptop met vista en traag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Hallo,

Mijn zwager was zo vriendelijk om een nieuwe laptop voor mijn moeder (75) te kopen.
Nu staat daar helaas vista op, wat ze dus niet kent. Maar goed, het beroerste is dat het ding zo verschrikkelijk traag is, dat is echt niet normaal. Volgens mijn zwager zou dat aan vista liggen en moet hij nog wat updates doen.
Nou ik geloof er niets van. Een laptop met alle capiciteit en een microsoft zet vista heus niet in de markt dat een laptop niet vooruit te branden is.
Ik kan nog geen foto openen.

Wat kan ik doen? of is het ding gewoon niet goed.

m.vr.gr.Marianne

Terug ermee naar de winkel, is gewoon garantie en moet goed werken, hoef je toch zelf niet aan te rommelen.

Vermeld de specificaties eens.

Mijn ervaringen met pc's/laptops met vooraf geinstalleerde Windows/software is niet zo goed en ik ben er een voorstander van om alles eraf te gooien en fatsoenlijk te installeren/inrichten.

Een pc/laptop die kant-en-klaar wordt afgeleverd, presteert lang niet optimaal helaas. Dit komt o.a door overbodige software, welke vaak ook nog es automatisch opstarten en dus geheugen innemen.

Misschien dat je zwager dus de laptop helemaal leeg kan halen en de boel er fatsoenlijk op kan zetten.

sorry de specificaties weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar er staat vrijwel geen extra software op

Maar ligt dit nu aan vista of aan de laptop??:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan