nieuwe laptop met Vista, nu geen gebrande cd's meer te be luisteren in auto of thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

boehdda

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
hoi allemaal,

weet niet helemaal zeker of ik deze vraag bij software of hardware moet plaatsen maar dat hoor ik zo vanzelf wel.;)

mijn ouder laptop was gestolen dus heb een nieuwe moeten halen waar Vista op zit geinstalleerd (het is een ACER). als ik nu een cd (muziek) probeer te branden gaat het branden op zich wel goed maar kan ik de cd niet meer beluisteren in de auto of thuis op het muziek systeem.

ik heb al verschillende software geprobeerd maar het resultaat blijft het zelfde
-roxio
- NTI
- branden met media player
- nero (met dit programma is het me gelukt om 2 cd's wel goed te branden en daarna niks meer)

de ene keer kan ik de cd wel goed beluisteren op de laptop (met roxio).
de andere keer speelt hij het wel af maar met haperingen dus zeg maar net of de cd steeds stukje overslaat.

hoop dat ik zo uitgebreid genoeg ben geweest.
zo niet dan hoor ik het wel.

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

Ter aanvulling: zou je even het merk van de laptop kunnen melden?

ervan uit gaande dat je op de maximale snelheid wegbrand, welke snelheid is dat en probeer het eens of het verschil uit maakt door erg langzaam weg te branden

hoi,

ik heb het geprobeerd op 24x en later op 16x. maar beiden geeft het zelfde resultaat
heb het ook al geprobeerd met verschillende merken schijfjes.

heb het volgens mij opgelost.
heb hem op de allerlaagste snelheid laten branden met nero en nu doet hij het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan