Nieuwe Laptop nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

krooked rider

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Voor school en werk zoek ik een nieuwe laptop. Het zal voornamelijk zijn voor office toepassingen en presentaties. Ik wil weer graag een goede internet verbinding kunnen hebben. Verder zal de laptop veel mee op reis gaan. Het budget is zo rond de 500 euro.

Hopelijk kan iemand mij helpen, want ik zelf weet door de advertenties niet meer welke nou ECHT het beste voor mij is.:confused:

Voor € 500,- heb je niet echt een super laptop dus het zal niet veel uitmaken wat je neemt.Rond die prijs kan je er redelijk mee internetten en office gebruiken maar echt multimedia en gamen houd helaas op.

Zoiets bijvoorbeeld:

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2110

Maar misschien kan je zelf eens aangeven wat je zoal gezien hebt dan kunnen wij je verder helpen.

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik al naar onder andere Asus F3M-AP034A-A, Toshiba Satellite L40-15B en Acer Aspire 5103WLMi enz. gekeken.

O ja het liefst zou ik wel met windows XP blijven werken.:cool:

Dat word niet veel meer geleverd.
Dan raad ik je aan bijvoorbeeld bij Dell te kijken, die leveren op verzoek nog wel XP.Dat kan je aangeven als je besteld en die hebben overigens best mooie spulletjes. Maar nogmaals, verwacht voor € 500,- niet teveel ven je laptop.

Jammer dat XP niet meer zoveel wordt geleverd, maar ik zal dan zeker bij dell kijken. Ik heb inderdaad gemerkt dat je niet veel voor € 500 kan krijgen, maar meer kan ik er ook niet aan uitgeven.

Bedankt voor je hulp:thumb:

Je geeft zelf Office en een goede internet verbinding aan en dat zal prima gaan hoor. Een goede internet verbinding hangt niet van je laptop af want overal zit wel een goede netwerkkaart in tegenwoordig.En Office gaat ook op laptops van € 500,- prima draaien hoor.
Laat maar eens horen wat je keuze is geworden,zelf ben ik fan van Asus deze verkopen echt kwaliteits producten dus als ik je wat mag aanraden zou ik voor de Asus gaan.

Uiteindelijk heb ik na wat financiële hulp een acer 5100 aangeschaft en toch met windows Vista,je moet toch met de tijd mee:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan