Nieuwe laptop nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flipp

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Edit: Ik zag de XXODD XNi760wun staan en zag er wel aardig uit, iemand nog tips qua specificaties en ook over de OS omdat deze er dan niet bij zou kopen maar waarschijnlijk via MSDN kan kopen, naja krijgen. Lees verder me post in mijn eigen draad voor meer info over mijn vraag etc. Alvast bedankt.

Origineel bericht
Okey ik heb dus een nieuwe laptop nodig.
Budget is zo'n 700/750 euro
Het is voor school gebruik maar daarnaast zal ik de laptop ook thuis gaan gebruiken, als desktop vervanger om het zo maar te noemen.
De adobe master collection cs3 zal er opkomen, aangezien ik die dus ook voor school nodig heb. Daarnaast zou ik zo nu en dan ook graag erop kunnen gamen, misschien the sims 3 ofso. In ieder geval niet de next gen, al zou ik dat wel willen, maarja ik moet ook grenzen stellen :p.
Ik zocht een 15 inch. Heb geen grote harde schijf of iets nodig, gewoon normaal. En zat ook te denken aan lekker veel RAM, 4gb ofso.
Enig advies of iets dergelijks =]?

Laatst bewerkt:
Toevallig staat in de PCM (ja, ook al in andere draad gezet) een test van 10 laptops tot 600 euro. Aanschaf van dat blad is 5.25 euro , kun je in alle rust alles lezen en vandaar uit hier altijd verder vragen.

Ik denk nl niet dat iemand hier uit de losse pols minstens 4 nieuwe laptops kan noemen met de voor en tegens. Of heeft iemand zulke goede connecties hier dat hij/zij er gratis mee mag testen? :cool:

http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=456&e=2

Ik zag deze op xxodd staan

XXODD XNi760wun 15,6”

Intel Celeron Dual Core T3000 (1,80GHz, 800MHz, 1MB)
4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB)
160GB SATA harde schijf 5400RPM (8Mb cache)
DVD-CD +/- brander
Geen Intel Turbo Memory module
geen Flash Drive
Geen operating systeem
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen BullGuard Internet Security 8.5
2 jaar carry-in garantie
Geen uitgebreide pixelcontrole
QWERTY (US, internationaal)
Met NVidia Geforce G105M
voor 653euro
Ik kan de processor nog upgraden naar ' Intel Pentium Dual Core T4200 (2,00GHz, 800Mhz, 1Mb)', maar ik weet niet hoeveel dat uitmaakt of iets dergelijks.
Verder zit er geen OS bij voor die prijs. Maar ik ben student en zag dat ik met MSDN deze dan kan downloaden; Windows Vista Business 64bit DVD with SP1 voor gratis.
Heeft iemand iets van ervaring met msdn ofso, en als het goed is krijg ik hem dan niet op cd maar dus per download. Maar als ik me laptop zonder os koop en dan deze download moet dat lukken of hoe gaat dat :p, of is het gewoon een upgrade en moet ik dan eerst andere os hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan