Edit: Ik zag de XXODD XNi760wun staan en zag er wel aardig uit, iemand nog tips qua specificaties en ook over de OS omdat deze er dan niet bij zou kopen maar waarschijnlijk via MSDN kan kopen, naja krijgen. Lees verder me post in mijn eigen draad voor meer info over mijn vraag etc. Alvast bedankt.
Origineel bericht
Okey ik heb dus een nieuwe laptop nodig.
Budget is zo'n 700/750 euro
Het is voor school gebruik maar daarnaast zal ik de laptop ook thuis gaan gebruiken, als desktop vervanger om het zo maar te noemen.
De adobe master collection cs3 zal er opkomen, aangezien ik die dus ook voor school nodig heb. Daarnaast zou ik zo nu en dan ook graag erop kunnen gamen, misschien the sims 3 ofso. In ieder geval niet de next gen, al zou ik dat wel willen, maarja ik moet ook grenzen stellen
.
Ik zocht een 15 inch. Heb geen grote harde schijf of iets nodig, gewoon normaal. En zat ook te denken aan lekker veel RAM, 4gb ofso.
Enig advies of iets dergelijks =]?
Origineel bericht
Okey ik heb dus een nieuwe laptop nodig.
Budget is zo'n 700/750 euro
Het is voor school gebruik maar daarnaast zal ik de laptop ook thuis gaan gebruiken, als desktop vervanger om het zo maar te noemen.
De adobe master collection cs3 zal er opkomen, aangezien ik die dus ook voor school nodig heb. Daarnaast zou ik zo nu en dan ook graag erop kunnen gamen, misschien the sims 3 ofso. In ieder geval niet de next gen, al zou ik dat wel willen, maarja ik moet ook grenzen stellen

Ik zocht een 15 inch. Heb geen grote harde schijf of iets nodig, gewoon normaal. En zat ook te denken aan lekker veel RAM, 4gb ofso.
Enig advies of iets dergelijks =]?
Laatst bewerkt: