Nieuwe laptop nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo allemaal,

Het is zo ver, mijn laptop ligt in coma, wel te gebruiken maar moet snel een nieuwe hebben.

Ik heb altijd fanatiek gegamed op mijn laptops, maar doe dit niet veel meer.
Hierdoor blijf ik altijd erg overdreven dure laptops kopen.

Graag zou ik van jullie een paar voorbeelden willen van laptops die het erg goed doen.
Ik programmeer er voornamelijk op, kijk veel films etc. en heb erg veel programma's open tegelijkertijd.
wel denk ik in de toekomst nog weer te gaan gamen dus hier moet ik wel deels op voorbereid zijn.

Aantal eisen:
Full HD scherm.
Minimaal 6Gb werkgeheugen
en minimaal 500Gb harde schijf.

Verder alles open aan jullie.
Budget ligt tot de 1000 euro.
Eis is wel dat het winkels betreft waar ik deels in termijnen kan afbetalen.

Groeten,
Jeffrey von Grumbkow

@TorukMakto. Dan moet je wel even de juiste opties bij elkaar klikken bij Dell. Dan kom je voor dit systeem ruim boven het budget uit. Wel een goed systeem, dat dan weer wel.

Ikzelf heb dit systeem op maat gemaakt. Opties bij Dell zijn namelijk razend duur. Dus 2e HD en 8 GB geheugen elders gekocht. Enige puntje van kritiek is dat met het full HD scherm (1920*1080) de videokaart net niet sterk genoeg is. Het loopt nog steeds heel erg lekker, maar merk wel dat we nu al aan de max zitten, dus met nieuwere games wordt het straks spannend. Waarschijnlijk performed dit systeem het best in games met het standaardscherm.

Alleen de 3D uitvoering heeft 4 geheugensloten. Wil je mogelijk 16GB geheugen dan moet je wachten tot de 8GB reepjes betaalbaar zijn of het 3D model kopen ( 4*4GB).

Inderdaad voldoet HD scherm niet aan Full HD. Wil je deze optie erbij hebben betaal je meer en zit topicstarter boven budjet. :thumb:

Ik zelf zit nog steeds erg te azen op de MSI GE620DX-296 NL.
999 euro voor alles wat ik wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan