Nieuwe laptop nu al problemen:S:S:S

• Onderwerp starter Onderwerp starter Enzi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Enzi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Hallo, ik heb op me laptop een zeer gecompliceerd probleem.

Ik heb hem pas 3 dagen nu, maar NU al zijn er een paar vage dingen aan de hand.

Zo kan ik bijvoorbeeld niks typen in tabladen (bijvoorbeeld op wikipedia of google en eigenlijk elke andere site).
Verder krijg ik bij alle sites alleen maar leegte :S:S

Bij wikipedia zie ik alleen maar het logo van wikipedia, en een klein zoekbalkje waar ik NIKS in kan voeren.

Ook bij andere websites kom ik dit probleem tegen. Bij veel sites is de optie: 'inloggen' opeens verdwenen. Alle logo's en afbeeldingen zijn wel zichtbaar, maar alle text is verdwenen :confused:.......

Nogmaals..mijn laptop is 3 dagen oud, en ik heb geen vage programma's geïnstalleerd die dit probleem hebben kunnen veroorzaken. (owja, ik heb een Acer gekocht:confused:)

Nu ben ik weer op mijn oude pc die het overigens prima doet.

Graag ontvang ik van jullie enige hulp en tips om dit probleem oplossen.

Enzi

@ TS: als die laptop 3 dagen oud is, niet zelf prutsen maar direct terug naar de winkel!

3 dagen oud? Dan meteen terug naar de prutsers die dit verkopen

Ron

Zien we het mogelijk niet een beetje te somber in?
Enzi heeft (zo te lezen) alleen maar problemen met het internet, verder heeft hij (kennelijk) een prima functionerende laptop.
Mogelijk dat 'reparatie' van IE alles oplost:
Extra, internetopties, geavanceerd en dan rechtsonder 'opnieuw instellen'.

Laatst bewerkt:
Als het op dag 1 (en 2) wél goed gewerkt heeft, dan is, mijns inziens, te veronderstellen dat terugsturen een vervangend exemplaar oplevert die (bij gelijkblijvende software-installaties en gebruik door de topic-starter) na 3 dagen het zelfde probleem vertoont.

Ik ben het dus met gast0225 eens dat we hier niet meteen aan een hardwarestoring denken en wellicht een softwareprobleem is opgedoken.

Mijn tip aan de topic-starter: Voer ook de instructies uit op deze webpagina

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan