Hallo, ik heb op me laptop een zeer gecompliceerd probleem.
Ik heb hem pas 3 dagen nu, maar NU al zijn er een paar vage dingen aan de hand.
Zo kan ik bijvoorbeeld niks typen in tabladen (bijvoorbeeld op wikipedia of google en eigenlijk elke andere site).
Verder krijg ik bij alle sites alleen maar leegte :S:S
Bij wikipedia zie ik alleen maar het logo van wikipedia, en een klein zoekbalkje waar ik NIKS in kan voeren.
Ook bij andere websites kom ik dit probleem tegen. Bij veel sites is de optie: 'inloggen' opeens verdwenen. Alle logo's en afbeeldingen zijn wel zichtbaar, maar alle text is verdwenen
.......
Nogmaals..mijn laptop is 3 dagen oud, en ik heb geen vage programma's geïnstalleerd die dit probleem hebben kunnen veroorzaken. (owja, ik heb een Acer gekocht
)
Nu ben ik weer op mijn oude pc die het overigens prima doet.
Graag ontvang ik van jullie enige hulp en tips om dit probleem oplossen.
Enzi
Ik heb hem pas 3 dagen nu, maar NU al zijn er een paar vage dingen aan de hand.
Zo kan ik bijvoorbeeld niks typen in tabladen (bijvoorbeeld op wikipedia of google en eigenlijk elke andere site).
Verder krijg ik bij alle sites alleen maar leegte :S:S
Bij wikipedia zie ik alleen maar het logo van wikipedia, en een klein zoekbalkje waar ik NIKS in kan voeren.
Ook bij andere websites kom ik dit probleem tegen. Bij veel sites is de optie: 'inloggen' opeens verdwenen. Alle logo's en afbeeldingen zijn wel zichtbaar, maar alle text is verdwenen

Nogmaals..mijn laptop is 3 dagen oud, en ik heb geen vage programma's geïnstalleerd die dit probleem hebben kunnen veroorzaken. (owja, ik heb een Acer gekocht

Nu ben ik weer op mijn oude pc die het overigens prima doet.
Graag ontvang ik van jullie enige hulp en tips om dit probleem oplossen.
Enzi