nieuwe laptop opleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sergen95

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Ik ga dit jaar op de hbo Communicatie en multimediadesign doen en heb daar een laptop voor nodig. Opzig is daar een fatsoenlijke laptop goed genoeg voor maar ik wil graag gelijk een goede snelle laptop kopen waar ik ook een beetje op kan gamen (geen grote games, alleen spellen als Wow en Guild wars 2). Ik hoop dat ik niet te veel eisen stel en dat dit mogelijk is met een budget van 1000,- euro. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want heb proberen te orienteren maar ik kom er maar niet uit, heb echt geen verstand van de videokaarten enzo!

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Heeeel erg bedankt!

p.s adobe photoshop moet ik ook gaan gebruiken op de laptop
En het hoeft niet een al te groot scherm te zijn want het moet makkelijk mee te nemen zijn

Bedankt voor de reactie! Ben je ook tevreden over de snelheid en game je erop?

Ik heb nog geen games geprobeerd dat zal ik morgen speciaal voor Jou proberen. Internetten en full hd films zijn geen probleem. Als je iets wilt weten over de laptop kun je het gerust vragen

Welke spellen wil je dat ik test?
Ik heb civ V getest en die kan je gewoon op zijn hoogst spelen en bf3 op high met 30fps en ultra met 20fps

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt dat is wel netjes dat hij die spellen aan kan! Dan wordt het voor mij ook een asus thenxx!

Ik heb hem besteld! Heel erg bedankt. Bij deze geeft het toetsenbord geen licht tog? Niet dat dat uitmaakt ofzo hoor haha. Heel erg bedankt voor je hulp!

ik heb me laptop nu een dagje ben echt tevreden! Toppie! Alleen als ik game word mijn laptop echt heel erg heet en gaat hij ruizen.. als ik dan weer ff ga internetten ofzo gaat dat weer weg! Wat moet ik doen of is het niet erg? ik stop telkens na 10 min omdat hij zo heet word lijkt me niet zo goed

zorg ervoor dat de lucht toevoer onder in de laptop vrij is dus niet op bed ofzo gaan gamen gewoon op tafel zetten
verder zullen laptops altijd heel wat warmer worden dan normaal tijdens het spelen van games ze zijn er niet echt voor gemaakt

zet je game detail op zo laag mogelijk zodat je de laptop niet al te hard stressed

Maar het is dus niet erg als hij heet is, want het gebeurt al na zon 10 min. En ik game op een bureau

Ik weet niet hoe je de temperatuur kan zien. Maar hij wordt alleen warm tijdens het spelen. Ik speel tropico 4, niet echt bepaald een zware game :P
En me kamer is tamelijk koel

oke dan ga ik gwn lekker door, omdat hij zo'n ruis geluid maakt, maakte ik me zorgen. Nogmaals bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan