Nieuwe laptop rond de € 700,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattinair

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2012
Hallo toppers,

Mijn vrouw wil graag een nieuwe laptop.
Er zijn een aantal dingen die ze belangrijk vindt:
Ze moet er meerdere dingen tegelijk op kunnen doen. Als ze meerdere tabbladen opent moet hij gewoon snel blijven draaien(misschien een kleine ssd schijf erin?)
Ook moet het een 17 inch laptop zijn omdat ze boeken schrijft, af en toe video`s bewerkt en een beetje groot beeldscherm hiervoor wel fijn is.

Ons budget ligt zo rond de € 700,- niet echt veel voor een laptop, maar videokaart e.d. is niet zo belangrijk.
Vooral werkgeheugen is belangrijk en kleine ssd zou mooi zijn(wel duur,maar misschien mogelijk).

Is dit mogelijk voor deze prijs of vraag ik nu teveel met dit bedrag?

Vriendelijke groeten,

Martin

Tsja, dan wordt het kiezen. Of een 15,6 inch met kleine ssd, of een 17.3 inch zonder ssd (wel met i7).
Hier een goede 15,6 inch met ssd.
Hier een goede 17,3 inch zonder ssd (met i7).
Wat je ook kan doen (als je niet veel opslag nodig hebt of alles extern kan opslaan) is een 17 inch van rond de 600 kopen (zoals deze) en er een zo'n ssd in zetten (is heel makkelijk te doen).

Hallo,
Wat dachten jullie van deze laptop (Acer laptop 568G75MNKK) en dan vervolgens er een ssd schijf van 128 gb bij in laten zetten. Dit is toch mogelijk? Een tweede ssd naast de bestaande harde schijf.
Laptop is € 549,- en een ssd schijf is € 100,-. De installatiekosten komen hier nog overheen maar zullen toch niet duurder zijn dan €50 lijkt me?

Groeten,

Martin

P.S.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Die van Franisblum6 kan ik niet openen.

Laatst bewerkt:
Asus R700 Series R700VM-TY160V

Ik heb deze laptop gevonden. Wat vinden jullie hiervan?

Als je mijn link volgt, kom je op exact dezelfde laptop, maar mijne heeft een i7 en die jij hebt gevonden heeft een i5, terwijl het verschil maar 60 euro is.

Oké duidelijk. Kan hier een dubbele harde schijf in? Wil er namelijk een ssd bij in plaatsen. Groeten martin

Is vast wel mogelijk, maar dan moet je de dvd drive opofferen

Volgens mij kunnen in deze laptops twee schijven. Misschien dat iemand dit weet.

Volgens mij kunnen in deze laptops twee schijven. Misschien dat iemand dit weet.

zo ver ik kan zien op het internet kan deze het niet. Ik zie bij geen enkel review dat er extra plaats voor is. Normaal gesproken is dat namelijk niet het geval. Maar dat terzijde. Waarom een SSD? Is het gemakkelijke video bewerking, ik bedoel daarmee is het veel/zwaar? Anders is die SSD een beetje overbodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan