Nieuwe laptop, telkens blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Migil

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Het is al een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst kwam maar aangezien ik weet dat er hier mensen zitten met veel verstand van verschillende computerproblemen is dit de eerste hulp die ik zoek.

Ik heb sinds deze week een nieuwe HP Pavilion dm3 laptop, windows 7 x64, en helaas werkt hij niet optimaal. Minstens een paar keer per dag valt hij plots uit en verschijnt er een blauw scherm (foto hieronder). Ik heb al geprobeerd te googlen naar de melding die in het blauwe scherm gegeven wordt, maar ik word er zelf niet veel wijzer van. Ik dacht dat er hier misschien wel iemand was die er meer van wist en waaraan het kan liggen. Op internet heb ik wel gelezen dat het kan liggen aan verkeerde software maar tot dusver heb ik niet veel meer geinstalleerd dan firefox en utorrent. Daarnaast is de laptop (naar mijn wete) gloednieuw en is er verder ook niet met de hardware geknoeid. Is er hier iemand die mij misschien verder kan helpen? alvast bedankt!

fotopw.jpg

re

er bestaat hier een stukje software voor om dit te verhelpen heb dit ook nog gehad zal effe zoeken waar je het nog kan downloaden .

het is trouwens freeware :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan