BigBien
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mei 2007
Ja hoor, hier is er weer een: iemand die een nieuwe laptop wil kopen maar door de bomen het bos niet meer ziet.
Ziehier mijn eisenlijst:
- Ik gebruik vaak Photoshop en Illustrator CS4, en doe ook aan (niet zo zware) video- en geluidsbewerking.
- Het liefst een schermgrootte van 15 tot 16 inch
- Een flinke harde schijf van ca. 500 GB
- Wel een redelijk goede videokaart omdat ik af en toe game, maar geen echt zware 3D-games speel (denk aan niveau Spore en Sims 3). Ook wil ik graag HD-films kijken.
- Een goede batterij
- Geheugen: genoeg om flink te multitasken
- Webcam en ingebouwde microfoon zouden mooi meegenomen zijn, maar zijn geen vereiste
- Geen zware, herriemakende dikzak
Hij moet wel portable blijven, ik neem hem vaak mee
- Een mooi design is altijd fijn.
Mijn budget is zo'n 1000-1100 euro. Ik denk dat ik daar wel wat geschikts voor moet kunnen kopen. Welke merken en/of laptops raden jullie me aan, en welke juist niet?
Alvast bedankt!

- Ik gebruik vaak Photoshop en Illustrator CS4, en doe ook aan (niet zo zware) video- en geluidsbewerking.
- Het liefst een schermgrootte van 15 tot 16 inch
- Een flinke harde schijf van ca. 500 GB
- Wel een redelijk goede videokaart omdat ik af en toe game, maar geen echt zware 3D-games speel (denk aan niveau Spore en Sims 3). Ook wil ik graag HD-films kijken.
- Een goede batterij
- Geheugen: genoeg om flink te multitasken
- Webcam en ingebouwde microfoon zouden mooi meegenomen zijn, maar zijn geen vereiste
- Geen zware, herriemakende dikzak

- Een mooi design is altijd fijn.
Mijn budget is zo'n 1000-1100 euro. Ik denk dat ik daar wel wat geschikts voor moet kunnen kopen. Welke merken en/of laptops raden jullie me aan, en welke juist niet?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: