Nieuwe laptop voor muziek... (dj's geef jullie mening!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

luyten

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
hallo iedereen :D

ik ben op zoek naar een nieuwe laptop :)

die gaat zowel dienen voor internet: voor opzoeken enz (niet om zware games te downloaden en te spelen)
maar ook voor muziek (om aan te sluiten op mengpaneel ofzo (virtual dj,...)en opname)

nu zoek een goede, degelijke laptop of notebook die toch zeker goed is voor geluid!!!

en mijn budget is 500 euro

ik weet dat het enorm weinig is :)

maar macs zijn te duur en niet zo heel interessant vind ik persoonlijk.

dus dj's onder jullie: geef jullie mening! :D

hallo iedereen :D

ik ben op zoek naar een nieuwe laptop :)

die gaat zowel dienen voor internet: voor opzoeken enz (niet om zware games te downloaden en te spelen)
maar ook voor muziek (om aan te sluiten op mengpaneel ofzo (virtual dj,...)en opname)

nu zoek een goede, degelijke laptop of notebook die toch zeker goed is voor geluid!!!

en mijn budget is 500 euro

ik weet dat het enorm weinig is :)

maar macs zijn te duur en niet zo heel interessant vind ik persoonlijk.

dus dj's onder jullie: geef jullie mening! :D

Je moet hoe dan ook naar een 17inch laptop kijken met boxjes en een subwoofer.

dell studio 17 heeft echt zeer mooi geluid maar is 630euro=/.. genoeg vermogen om je oren van je lijf te blazen en zeer zuiver ook door het 2.1 sound system. ook goeie videokaart, door boxen klinkt het geluid ook erg mooi.

Dit is niet geschikt voor je vanwege de prijs=/ ik hoop dat andere wat voor je kunne vinden. veel sterkte ermee=) wie weet schuilt er ergens nog een toshiba met een mooie soundcard:p

mischien kan je beter goede audio set kopen + pc. uit een laptop van 500euro komt bijna nooit fatsoenlijk geluid=/

Laatst bewerkt:
en als ik nu bv een netbook koop en er een externe geluidskaart aanhang...

heb ik dan een goed geluid?

en als ik nu bv een netbook koop en er een externe geluidskaart aanhang...

heb ik dan een goed geluid?

Licht eraan welke externe kaart je koopt. Ik weet dat je externe geluidskaarten voor laptops hebt maar heb er nog nooit mee gewerkt en totaal geen ervaring mee. Kan je helaas dus niks aanraden maar misschien iemand ander hier wel:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan