Nieuwe Laptop voor office gebruik / Hong Kong

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompelia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
Dag beste mensen!

Ik heb 2 vragen voor jullie;
1. Kan iemand een goede laptop aanraden voor office gebruik? Als enige voorwaarden zijn: snel opstarten, licht van gewicht (wegens veel reizen), 500gb geheugen en ongeveer tot 500euro. En natuurlijk grote kans dat het niet kapot gaat binnen 2 jaar.
Ik heb vanalles op dit forum al gelezen maar ben er nog altijd niet uit.

2. Heeft iemand ervaring met gekochte laptops in Hong Kong? Ik moet er namelijk van de zomer naartoe en ben nu aan het twijfelen of een laptop daar kopen voordeliger is. Het enige wat ik ervan weet dat het moeilijk is om een wereld garantie te krijgen :>

Alvast bedankt!

Als ik het om mag draaien? Ik kan mij eigenlijk geen moderne laptop voorstellen die niet snel is voor Officegebruik. Zoek er dus één uit die je er leuk uit vindt zien en dat zal 'm dan moeten gaan worden. Ik zou als ik jou was slechts op één ding letten:
garantietermijn. Vind jer er één met 3 jaren, dan toeslaan!

Welke laptop grootte had je in gedachte? er zijn ook wel lichtere versies van 15.6inch enzo maar van die hele kleintjes netbooks zijn natuurlijk nog een stuk lichter. Ik kan voor elke grootte wel eentje vinden die snel genoeg voor je is:) je eisen zijn niet zwaar:)

Ik weet dat in Singapore de prijzen ongeveer 3x zo hoog liggen:p Ik zou het zelf niet doen gezien je er hier niet zoveel geld aan zal uitgeven. rond de 400euro kan ik al een hele mooie maken en netbook nog goedkoper:p

ps: singapore ligt in een totaal ander land mss is het in hong kong goedkoper maar ik zou uitkijken met onbekende hong kong merken want je gaat niet zo eventjes terug. Moet je wel echt een beroemd wereldmerk kopen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan