Nieuwe Laptop Voor Opleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hoi Helpmijer's,

Ik ga na de zomervakantie naar mijn nieuwe school toe. Op deze school ga ik de opleiding "Webdeveloper" volgen. Nu moet ik voor de opleiding een laptop hebben. Ik heb al even rond gekeken en bij mij kwam alternate er tot nu toe het goedkoopst uit.

Ik zat zelf te denken aan deze:
ALTERNATE 15CL34 Performance

Minimale Specs:

* Intel i3 processor
* 4Gb ram
* Videokaart met eigen geheugen
* Wireless ondersteuning voor N standaard
* Minimaal 250Gb HD
* Windows 7 64 bit besturingssysteem

De laptop die ik had gevonden is natuurlijk al beter.

* Mijn laptop mag rond de 900 / 1000 euro kosten. ( mag natuurlijk ook goedkoper )
* Ik wil graag dat hij zo snel mogelijk is, De hardeschijf en videokaart hoeven niet zo goed te zijn.
* De laptop moet in mijn eastpak tas passen. ( 18 Inch past dus niet, (rond de 15 inch ).
* Hij hoeft geen besturingssysteem, office en/of virusscanner te hebben. ( Mag wel. )

Weet iemand nog een betere laptop voor het geld?
Alvast Bedankt:d

Laatst bewerkt:
HP Pavilion dv6-3030sd Goedkoopste maar langzaamste van de 3.
Asus N53JN <- Sneller dan de HP
Asus G51JX-SX383V <-- Iets nieuwere videokaart, verder bijna identiek aan de bovenstaande Asus.

#Edit: Ik zie net de laptop van Alternate; en mijn bovenstaande genoemde laptops tippen daar niet aan. Bovenstaande laptops hebben of een I3, of een I5 processor, de Alternate laptop een I7. (Neem de tekst Gaming laptop niet te letterlijk!)

Laatst bewerkt:
Ok bedankt voor de snelle reactie! :D

De asus N53JN lijkt mij het beste. toch lijkt mij de alternate laptop die ik had gezien nog iets sneller. ( Betere cpu )

Maar in ieder geval bedankt :D

je hebt volkomen gelijk. die had ik nog niet gezien

lijkt me wel een energie zuiper heeft een video kaart in sli opstelling???!!

Laatst bewerkt:
denk eerlijk gezegd dat die wel past in rijtje van gaming laptop!

Processor misschien. Videokaart niet, niet voor een MOBILE GPU, wat inhoud dat het eigenlijk gewoon een chipje met geheugen is. Dan zal je al gauw naar de nieuwere 5xx series moeten gaan als je echt op een klaptop wil gamen.

Energieslurper is het sowieso wel.

Ach ik zal mijn laptop in de klas toch wel aan de stroom hebben hangen xD

Laatst bewerkt door een moderator:
't Is nog februari....

Beetje onzinnig om nu al een laptop te kiezen die je in september pas wil gaan kopen.

Laatst bewerkt:
dan lijkt me dit tog wel een betere keuzen klik
Toshiba A665-12M
Core I7 740QM kan op 2.93GHz gezet worden met een druk op de knop
8GB DDR3
GTS350
640GB HDD

hij kost 999 euro bij 4launch.nl\

verder raad ik HP af heeft veel defecten en die laptops zijn wat aan de duure kant

Laatst bewerkt:
@Mrmusic

Ik krijg mijn laptop misschien al op mijn verjaardag dus vandaar ( Midden april )
Maar je hebt gelijk, dan is het idd nog vroeg

@Firestorm:

Uhm, er staat alleen op de 4Launch site dat het een 3D laptop is. Ik neem aan dan ik hier gewoon op kan computeren zonder al dat 3d gebeure? XD

Wooow. die lijkt mij ook behoorlijk goed inderdaad :D bedank daarvoor dat is vanaf nu mijn eerste keuze, :)

@Luuknl:

ja het zal dan denk ik wel weer beter en goedkoper zijn maar iig bedankt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mod edit

@Tijme:Complete quote's zijn niet (altijd)nodig.Maak ook gebruik van de knop;Bericht aanpassen.
Vandaar topic opgeruimd en berichten samengevoegd.

Ik heb nu een hele goede laptop gevonden op Azerty,
Het is de "ASUS N53SV - SZ016V"
Intel Quad Core (2Ghz)
6GB Geheugen
NVIDIA GeForce GT540M (1Gb)

Voor maar €973,00
Best goede deal volgens mij :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan