Tijme
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2009
Hoi Helpmijer's,
Ik ga na de zomervakantie naar mijn nieuwe school toe. Op deze school ga ik de opleiding "Webdeveloper" volgen. Nu moet ik voor de opleiding een laptop hebben. Ik heb al even rond gekeken en bij mij kwam alternate er tot nu toe het goedkoopst uit.
Ik zat zelf te denken aan deze:
ALTERNATE 15CL34 Performance
Minimale Specs:
* Intel i3 processor
* 4Gb ram
* Videokaart met eigen geheugen
* Wireless ondersteuning voor N standaard
* Minimaal 250Gb HD
* Windows 7 64 bit besturingssysteem
De laptop die ik had gevonden is natuurlijk al beter.
* Mijn laptop mag rond de 900 / 1000 euro kosten. ( mag natuurlijk ook goedkoper )
* Ik wil graag dat hij zo snel mogelijk is, De hardeschijf en videokaart hoeven niet zo goed te zijn.
* De laptop moet in mijn eastpak tas passen. ( 18 Inch past dus niet, (rond de 15 inch ).
* Hij hoeft geen besturingssysteem, office en/of virusscanner te hebben. ( Mag wel. )
Weet iemand nog een betere laptop voor het geld?
Alvast Bedankt:d
Ik ga na de zomervakantie naar mijn nieuwe school toe. Op deze school ga ik de opleiding "Webdeveloper" volgen. Nu moet ik voor de opleiding een laptop hebben. Ik heb al even rond gekeken en bij mij kwam alternate er tot nu toe het goedkoopst uit.
Ik zat zelf te denken aan deze:
ALTERNATE 15CL34 Performance
Minimale Specs:
* Intel i3 processor
* 4Gb ram
* Videokaart met eigen geheugen
* Wireless ondersteuning voor N standaard
* Minimaal 250Gb HD
* Windows 7 64 bit besturingssysteem
De laptop die ik had gevonden is natuurlijk al beter.
* Mijn laptop mag rond de 900 / 1000 euro kosten. ( mag natuurlijk ook goedkoper )
* Ik wil graag dat hij zo snel mogelijk is, De hardeschijf en videokaart hoeven niet zo goed te zijn.
* De laptop moet in mijn eastpak tas passen. ( 18 Inch past dus niet, (rond de 15 inch ).
* Hij hoeft geen besturingssysteem, office en/of virusscanner te hebben. ( Mag wel. )
Weet iemand nog een betere laptop voor het geld?
Alvast Bedankt:d
Laatst bewerkt: