Nieuwe laptop voor school/gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafje95

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Hallo,
Ik zoek een nieuwe laptop voor school maar ik wil er ook mee kunnen gamen en hij moet adobe dreamweaver en het liefst ook photoshop aankunnen. Hij is voor school dus moet ook niet te groot zijn (liefst 13.3 inch of kleiner) en ook niet te zwaar (max. 2 kilo).
Ik heb ook zelf al een beetje rondgekeken en ik kwam op laptops uit als de Alienware m11x. Een vriend van me vertelde laatst dat ik ook een macbook zou kunnen kopen en dan dualboot erop omdat ik toch het liefst windows heb, maar natuurlijk op een mac ook osx, een andere vriend van me heeft dit en is er zeer tevreden over. Zelf zie ik het ook wel zitten om hier een beetje mee uit te proberen. Mijn budget is ongeveer 1000-1100 euro.
Het liefste zou ik voor alienware gaan maar omdat die toch een beetje aan de zware kant is en ik ook wel eens een mac wil proberen twijfel ik heel erg.

Wat zouden jullie me aanraden?

Mvg Mike

Laatst bewerkt:
Voor echt DreamWeaver en Photoshop = MAC
Maar Games, Dualboot. Is mogelijk maar voor 3D spellen word het dan toch wel zwaar voor je MAC. Kun je misschien vertellen wat voor games je erop wilt spelen?

Waarom wil je persé mac? Budget van 1000 euro voor mac, is minimum vrees ik...

Alienware ziet er inderdaad wel tof uit maar het is ze geld niet helemaal waard.

Dit komt voor omdat je niet alleen veel betaald voor de hardware die in de pc zit, maar ook voor de omslag.

Ik kan je verzekeren dat je zulke pc goedkoper kunt krijgen.

Misschien iets meer basic maar wel even goed.

Veel succes!

EDIT: Het is alleen maar een tip die ik ook wel eens langs heb zien komen of heb gehoord, maar als jij graag een Alienware wilt moet je die vooral kopen.

Laatst bewerkt:
ik heb nu een XXODD waar ik weel call of duty modern warfare 2 op speel, maar ik dacht zelf ook al dat een mac met windows niet zo snel zou zijn, zeker omdat ik aangezien mijn budget een beperking heb tot de minimale specs.

@radeonXFX heb je voorbeelden van goedkopere laptops waar ik wel games (en ofcourse dreamweaver) op kan spelen maar met een lagere prijs dan?

Ik heb hier verder geen vestand van, ik kan je helaas niet de juiste informatie hier over geven.

Het is alleen maar een tip... (die ik wel eens gehoord heb op dit form)

Verder veel succes met je vraag.

ik denk dat ik toch maar voor een sony ga ja, die hebbe ook wel een redelijke videokaart en zijn goedkoper + als student zijnde kan je daar 7% korting krijge op laptops:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan