Nieuwe laptop, wat voor een?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferluci

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Ik zoek een nieuwe laptop die ik voornamelijk gebruik om te surfen, muziek te luisteren, films te zien, photoshop te gebruiken en om soms ook eens een spelletje te spelen.
Mijn budget ligt rond de 800 euro.

Ik heb al wat rondgekeken op Alternate.be, maar aangezien ik bijna niets van Hardware ken kan ik niet beoordelen of een laptop het geld waard is.

Ohja, ik zou liefst ook een laptop van Alternate.be kopen aangezien één van hun winkels niet ver van mij ligt en ik hem dan zelf kan halen en bij problemen zelf kan langs gaan.

Alvast bedankt.

als je ook spellen wil spelen dan is een laptop met een dedicated video kaart een must.
dus alles met een shared geheugen val dan dus af.
zorg ook dat er redelijk wat ram in zit 4gb is vaak standaard bij de duurdere laptops.
en windows 7 is meer spel vriendelijker dan zijn voor ganger.
dit zijn alvast een paar puntjes waar je op moet letten.

nog een goede avond buurman ;)

spelletjes spelen met een laptop gaat bijna niet
laptops zijn daar niet bedoelt voor en als je dit tog wilt moet je ongeveer 2000 euro neer leggen
dit gaat dus niet lukken met het budget wat jij hebt
en die acer raad ik af

Het zijn nou niet echt de meest recente spelletjes dus ze hebben niet zoveel nodig en het is ook niet zo dat ik ze veel speel, 'k zal mijn laptop voornamelijk gebruiken voor internet en films.

En deze Acer Aspire 7740G-434G64Mn of is die ook niet goed genoeg voor de prijs?

Je moet in ieder geval GEEN Acer kopen!!!
Slechte kwaliteit, snel kapot, slechte service.

Kijk liever naar een Toshiba of Asus

Owké, bedankt, dan ga ik zo meteen naar de winkel, zien of ze er wel nog hebben en het niet zo'n super-beperkt aanbod was.

Je moet in ieder geval GEEN Acer kopen!!!
Slechte kwaliteit, snel kapot, slechte service.
Dacht ik vroeger ook, tot m'n vriendin er anderhalf jaar geleden één kocht. Tot nog toe zijn er geen problemen mee geweest (ok, Vista) en is hij goed solide.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan