Nieuwe laptop, welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heuts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Luitjes!

Mijn laptop is dit weekend uit mijn huis gejat, dus nu ben ik gelijk druk op zoek naar een nieuwe. Ik ben echter niet een kei in het ontcijferen van specificaties, dus leek het me handig om hier even aan de bel te trekken.

Mijn budget is rond de 700-800 euro. Ik wil graag een laptop met een aardige processor(ik ben een multi-tasker van jewelste, muziek, skype, games, msn, Firefox, je noemt het maar op staan altijd allemaal tegelijk aan) en een juiste videokaart om spellen op een mooie resolutie te runnen(vooral World of Warcraft). Ook vind ik het nice om een filmpje met een maatje of vriendinnetje te kijken dus lijkt me het ook handig als ie een mooie beeldweergave heeft, maar dat zullen de meesten sowieso al wel hebben lijkt me ;) Verder wil ik het liefst een laptop van 16 inch, 17 mag ook, maar liever de 16!

Zouden jullie me misschien wat mooie tips kunnen geven over aan welke videokaarten, processors, etc ik moet denken en hebben jullie misschien een linkje naar een goed dealtje die aan deze verwachtingen voldoet?

Dankjullie wel!

Groetjes

Heuts

Goedenavond ,

Welkom op Helpmij,

Misschien iets boven je budget maar zit een krachtige processor en videokaart in wat dacht je van deze alleen een levertijd.

Hoi Paranoid,

Ja dat zal denk inderdaad overal wel het geval zijn maar misschien heeft hij wat geduld

Dat is waar, maar zolang je er niet wild mee omgaat dan gaat het allemaal wel goed. Acer is wereldwijd bijna de 1e met de distributie van notebooks.

Dat is waar, maar zolang je er niet wild mee omgaat dan gaat het allemaal wel goed. Acer is wereldwijd bijna de 1e met de distributie van notebooks.

Maar Acer heeft toch ook bijna het hoogste percentage storingen en defecten, ook al ga je er netjes mee om.
Hier al heel wat ellende meegemaakt, wat trouwens ook pas op tv bij Radar.

Ik zeg ook dat het niet de beste kwaliteit is. Maar het is dan ook een stuk goedkoper, ik zou ook niet één, twee, drie voor Acer kiezen. De keuze is aan de TS. Overigens hebben ze wel gewerkt aan de support de laatste jaren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan