@andre@home : daar gaan we dan............
ik heb zojuist het nummer gebeld en ik moet tot mijn (als ik heel eerlijk ben) vreugde vaststellen, dat mijn goede kennis mij volledig juist heeft ingelicht. Het is
NIET mogelijk om als aspirant klant van Dell telefonisch informatie te krijgen over hun producten. Als je dat nummer kiest en idd. -zoals jij schrijft- die optie 3 kiest, dan 'vraagt' de vriendelijke automatische telefoonmevrouwstem optie 1 te kiezen als je een zakelijke klant bent en 2 als je 'thuisgebruiker' bent (of andersom, dat ben ik even 'kwijt'). Weet je wat er gebeurt als je kiest voor thuisgebruiker.............? Dan wordt verteld dat die dienst niet beschikbaar is en word je doorverwezen naar de website van Dell waar je vervolgens dan middels de chat informatie kunt verkrijgen...................
Het lijkt mij dus vrij helder wat Dell hier beoogt : ben je een particulier l*lhannesje dat 1 computertje van hen wil kopen en vooraf wat meer informatie wil hebben, dan doe je dat maar via de mail/chat. Dáár wenst Dell kennelijk geen persoonlijk contact over te willen hebben met mensen.
Bel je bedrijfsmatig met mogelijk volume orders, dan wordt Dell zeer klantvriendelijk en krijg je een echte verkoopadviseur aan de lijn.
Ik sluit mij derhalve aan bij hetgeen Scrapheap in bericht 27 schrijft.
Zelf heb ik alleen maar ervaring met Lenovo, Samsung en BTO. Hoe anders gaat het daar als je belt : je wordt te woord gestaan!
@andre@home : ehh...........
Wat er ook met Dell is verder zal me een worst zijn, het ging me om jouw letterlijke bewering
Dat blijkt dus wel mogelijk te zijn en er wordt dus een niet terecht beeld geschetst wat met traceerbare feiten recht gezet is.
Je kunt wel een mening hebben over een firma, maar dit blijft onjuist & flauw.... Ik zie niet in waarom dit nodig zou zijn, het is zo transparant als ik de telefoonnummers in een paar seconden wel kan vinden.
Wat mij betreft blijft het hier bij, iedereen kan lezen wat de feiten zijn.
Als je het uit 2e hand hebt snap ik niet waarom je het zo stellig opschrijft....
Ik vermoed dat een paar 'ferme' uitspraken van jou enige nuance behoeven? (Bel anders nog even het nummer en kies ook optie 3 en luister zelf wat Dell je te vertellen heeft).
En even voor de goede orde. Enigste reden dat ik wat energie in het Dell gebeuren heb gestopt, was het bericht van jou wat ik hierboven in rood heb weergegeven. De kennelijke 'boodschap' die in dat bericht zit, 'sprak' mij ietsjepietsje minder aan. Verder is het idd. allemaal offtopic.