nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedyjack

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2003
wie helpt mij beslissen.
Ik ga een nieuwe laptop kopen maar twijfel tussen 2 modellen.
De Packard Bell R4510
Fujitsu Siemens Amilo L1300
De prijzen liggen bijna gelijk maar welk merk is beter en verdiend de voorkeur?

Geplaatst door nielsz1972
Packard Bell sucks, redelijk geprijste laptops zijn er van Acer, Asus en Toshiba.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/68//?Sortering=Prijs&Query=&Action=top&Landfilter=Benelux

Jij vindt dat het sucks, das prima, maar wees aub objectief!

Om op je vraag terug te komen, let vooral goed op de specificaties. Zet deze naast elkaar en dan moet je je keuze kunnen maken. Let eventueel ook op de garantie. Omdat er bij vrijwel alle merken computers/laptops bijna dezelfde merk-onderdelen gebruikt worden, zal er vrijwel geen verschil in zitten. Ik bedoel: ik heb hier een ASUS laptop, maar er zit een IBM harddisk in, een ATI videocard, een Toshiba CDRW drive enz. enz. enz.

Dit is natuurlijk een filosofisch debat...

Mijn ervaring met packard hell [ja...zo wordt ze meestal genoemd] is...goed spul maar zodra er iets is...en bij een pc is dat uiteindelijk vaak zo] ben je zuur.

Per definitie ben je met merknamen duurder uit.

Fujitsu staat bekend om een goede en vlotte service.

Ik heb veel klanten waaronder ook fujitsu's en packards...fujitsu daar kom ik het minst aan de deur en waar de problemen hardwarematig bleken was de service echt uitstekend.

Bij packard bell en hp sta ik vaker voor de deur en de service is alles behalve toppie...en duur!!

Maar dit zijn mijn ervaringen...voor wat andere merken betreft komen ze er allemaal een beetje gelijkwaardig uit.

Persoonlijk zou ik voor fujitsu of een asus gaan.

greetz
H

ga niet voor zo`n pak en bel machn.
heb er zelf een pc van gehad maar nooit meer ook al ziet het er wel mooi uit.
heb nu al 2 jaar een hp compaq laptop en die werkt prima nog nooit wat mee gehad.
doe daar dus alles mee zit er ook mee op internet.
wand een pc heb ik niet.

wat je ook koopt GEEN pack en hell.

gr. martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan