Nieuwe laptop?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ Jegro

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
14
Ik zoek een laptop waarbij ik veel muziek kan downloaden. Ik wil er niet te veel aan uitgeven. Wat adviseren jullie?
 
Elke laptop met een grote dikke harde schijf [meer dan 100 Gigabyte] en een lankaart voldoet aan dit doel......
 
Een netwerkkaart om de laptop aan internet te knopen.....
 
Moet makkelijk kunnen, als je tenminste geen andere [voor ons nu nog verborgen] wensen hebt als zware games spelen, dvd's bewerken, etc.
 
Hier heb je [zomaar één van de vele] sites om je te oriënteren:
http://www.vergelijk.nl/notebook/

Maar deze prijzen die hier genoemd worden zijn zeker niet de ondergrens [de makers hebben hier en daar vriendjes....] , dus als een model je bevalt is het zeker de moeite waard om dat type nog even in Google in te tikken.....
 
Kijk ook eens rond bij grote zaken zoals Mediamarkt, dixons enz.
Daar zie je wel vaker laptops voorbij komen tot de €700,- met een dualcore processor en 120GB harde schijf.
 
Maar kan ik niet beter een goedkope laptop kopen en dan nog een harddisk erbij kopen?
 
Als je alleen maar MP's wil downloaden en afspelen kan je één van de goedkoopste Laptop's kopen, want de processor, het geheugen, het beeldscherm is allemaal niet belangrijk. Desnoods een oud tweedehands beestje.

Je koopt er een grote externe HD bij en je bent klaar.

Enige vereiste is een laptop met USB 2.0 aansluiting voor de HD en een netwerkaansluiting voor de internetverbinding. Je zou er nog een kaartje bij kunnen kopen voor draadloos internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan