nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,

Ik wil dus een laptop kopen voor schoolgebruik en gamen. Ik heb zitten zoeken en heb deze laptop gevonden en zou graag weten of ik hier age of conan op high zou kunnen draaien.

http://cbm.click2shop.be/C2S_Products/C2S_ProdDetailsL5.ASP?ref=07938907

gz
Aangezien ik de game niet ken, kan ik alleen maar afgaan op wat de specs schrijven. Daaruit zou je mogen afleiden dat de door jou geambieerde machine voldoet aan de specs zoals vermeld bij recommended.
Of dat dan ook betekent dat alles op hi gespeeld kan worden weet ik niet, ik denk het wel.

Ik ben géén fan van Acer en zal 'm daarom nooit aanraden.

Hou er rekening mee dat laptops niet gebouwd zijn voor gamen vanwege de (relatief) slechte koeling dus hou daar rekening mee.

Daarnaast geldt ook dat videokaarten gebruikt in een laptop slechter zijn dan in een desktop pc, dus een 9600 desktop is niet hetzelfde als een 9600 laptop versie. Voor de rest ziet de laptop er wel goed uit hoor! :thumb:

denk dat dat wel moet lukken.
ik heb zelf ook een acer en ik vind het een prima laptop.
heb dan wel 5920 en daar kan ook veel games op high mee spelen

bedankt voor de hulp ik ga hem dus kopen :D.
En een betere grafische kaart voor een laptop kan ik denk niet vinden.

Je gaat er spijt van krijgen, ik lees van je over enige tijd....................

Zou daar geen geld op durven zetten dat hij spijt krijgt.

Het is niet een budget laptop van Acer en hij kan er zeer gelukkig mee worden.

.

Zie mijn bericht op de vraag van de gelukkige user die een budget heeft van 7 tot 8 duizend euro.

Het kán toch geen toeval zijn dat de naam Acer een dágelijks terugkerende naam is hier bij de Helpmij?
Ook Paradigit / HP / Dell / Asus en iets minder wellicht Toshiba, worden erg veel verkocht. Toch kom je die naam veel minder tegen...........?

Laatst bewerkt:
En?

Jij hebt het niet op Acer en dat laat je goed merken. Wil niet zeggen doordat jij het niks vind dat het helemaal niks is.

Nee, klopt, mijn mening is idd. niet belangrijk. Zie daarom vooral ook mijn bericht dat ik in dezelfde minuut postte als jouw bericht.

[edit[ heb je wel eens een Acer gevoeld / open gemaakt? [end edit]

Laatst bewerkt:
Sterker nog:

Ik werk nu op een Acer die nu denk ik 5 jaar oud is en buiten een defecte hd (en dat kan met elke notebook gebeuren) geen problemen heeft.

Via mijn werk kom ik nu 7 jaar acers tegen en hoofdzakelijk notebooks en ja ze voelen goedkoper (of voelden) aan maar ik kan niet zeggen dat ze meer of minder problemen opleveren dan Compaq, HP of Toshiba of zelfs Asus.

Geregeld heb ik notebooks open liggen en ben wellicht niet zo kieskeurig als jij maar ik kan niet iets bedenken waardoor een Acer slechter in elkaar zou zitten dan een ander merk.

Ik ben geen pc bouwer / fabrikant / hardware deskundige, maar slechts iemand die redelijk wat tijd doorbrengt op het w w w .

Misschien dat de dooddoeners:

"Je hebt Lada's en Toyota's, beide zijn auto's"

en

"Uitzonderingen bevestigen de regel"

iets meer recht doen aan mijn mening / inschatting / gevoel?

Laatst bewerkt:
Tussen Lada en Toyota zit ook een prijsverschil.

Wil je een goed vergelijk zul je 2 merken uit dezelfde prijsklasse dienen te nemen die overeenkomen met de wens van de gebruiker.

Als je bijvoorbeeld vaak leest dat Toyota slecht is en slechte auto's bouwt ga je het uiteindelijk wel geloven. Toch worden er nog steeds veel Toyota's verkocht en ook worden Toyota's ingeruild voor een nieuwe Toyota.

Ieder merk van wat dan ook heeft zijn voor- en nadelen en vaak lees je alleen de nadelen. Maar wat is het percentage nadeelberichten op het totaal aantal verkochte?

Als hier op helpmij 50 mensen wat met hun Acer hebben (en dat hoeft dan nog niet eens aan Acer te liggen) en 50.000 mensen op helpmij hebben een acer is dat 1 promille die er problemen mee heeft.

Mijn verhaal zal je liefde voor Acer niet verhogen maar je moet wat verder kijken dan alleen verhalen op het www :)

maar je moet wat verder kijken dan alleen verhalen op het www :)
Waar haal jij je informatie dan vandaan ?

Tussen Lada en Toyota zit ook een prijsverschil.
Exact! Daarom is een Acer bij vele mensen ook zo populair. Bij een ander merk betaal je doorgaans voor soortgelijke specs veel meer.

Wat kan ik daar nog aan toevoegen?

Laat ik het desondanks nog anders verwoorden. Ik las een keer in de Elsevier dat eind jaren '90 Volkswagen zijn toeleveranciers berichtte dat zij 5% goedkoper moesten gaan leveren omdat VW anders de concurrentie met andere merken niet kon bijbenen. De auteur van het stuk (een ex VW topman) schreef dat o.a. de lampjes van de VW daarna geleverd werden met draadjes die 5% minder dik waren dan voorheen. Dat resulteerde in sneller doorbranden van de lampen.

Ik denk dat dit verhaal een redelijk voorbeeld is hoe een product, dat ogenschijnlijk hetzelfde oogt, kwalitatief toch heel anders is.

Laatst bewerkt:
Die info haal ik uit je eigen verhaal:

Ik ben geen pc bouwer / fabrikant / hardware deskundige, maar slechts iemand die redelijk wat tijd doorbrengt op het w w w .

Je hebt wat dat gelijk. Het produkt lijkt ogenschijnlijk hetzelfde maar is kwalitatief minder maar het kost ook minder.

Ik hou het erop dat jij uit eigen ervaring geen Acer aanbeveelt en ik dat wel zou doen.

We zullen elkaar nog weleens tegenkomen in een acer topic ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan