nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

F i r o z

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2008
Berichten
12
hallo iedereen

ik heb sinds 3 dage mijn nieuwe laptop dell inspiron 1720.
dit is echt een zalige laptop, niks negatief op aan te merke.
buite 1 klein probleem, heel klein...
... 1 van de pixels werkt niet goed en geeft de hele tyd een rode kleur.
mijn vraag is:
zou ik dat late herstelle, of moet ik dit maar late?
ik vind het heel irritant om naar te zien, ge let dare te hard op :d
of misschien over een paar mande pas?
 
hoe is de garantie geregeld met dode pixcels ?
 
bij mijn weten is herstel niet mogelijk ... sommige merken hanteren een nultolerantie voor dode pixels, ik dacht dat Dell daar niet bijhoort. Nooit een laptop kopen zonder deze in werking gezien te hebben is de enige manier om dit te vermijden, maar helaas niet mogelijk bij Dell, en nu te laat ... mss mailtje sturen en wat op hun prestigegevoel spelen om het toestel om te wisselen.
 
hoe is de garantie geregeld met dode pixcels ?


dit vond ik op het Dell Support Forum :

Dell has a policy that if "there are stuck pixels in 4x4" square area in the center of the monitor", the LCD could be replaced with no charge. Notice the plural pixel - they could still say there has to be more than 1 bad pixel for the LCD to get replaced. I was lucky enough that a tech rep is willing to replace my LCD because of one bluish-white stuck pixel near the center.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan