Nieuwe laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Crisp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Crisp

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Hey,

Is deze laptop redelijk?
* Intel® Pentium® processor T4200 (2.0 GHz, 1 MB L2 Cache, FSB 800 MHz)
* 4 GB DDR2 SDRAM (1)
* 320 GB harde schijf
* 15,4" (39 cm) lcd-breedbeeldscherm: 1280 x 800 pixels, 16:10 breedbeeldformaat
* Intel® Graphics Media Accelerator X3100 gebaseerd op PCI-Express technologie
* 8x multi-standaard cd-/dvd-brander met dvd-ram en dual layerondersteuning (2)
* 2 geïntegreerde luidsprekers
* externe USB VGA webcam met microfoon
* draadloos LAN 802.11b/g/ draft-n tot 300 Mbit/sec - 802.11 b/g compatibel (3)
* Fast Ethernet LAN-poort 10/100 Mbit/sec.
* high performance Li-ion accu met 6 cellen
* uitgebreid softwarepakket met Windows Vista® Home Premium 32 bit (64 bit inbegrepen)
* incl. externe netadapter en S-Video Composite adapter

Vooral benieuwd naar de video kaart. of ik er games mee kan spelen (geen nieuwe games)

Dit is hetzelfde als "Is een volkswagen een goed auto? kan je ermee van A naar B rijden?"

Meer info svp!!!!
Wat wil je precies met die pc dan? Wat verwacht je ervan? Gebruik je speciale applicaties?

Videokaart is overigens prut, net als bij 95% van de laptops. Koop dan een een speciale game-laptop.

Laatst bewerkt:
Dit is hetzelfde als "Is een volkswagen een goed auto? kan je ermee van A naar B rijden?"

Meer info svp!!!!
Wat wil je precies met die pc dan? Wat verwacht je ervan? Gebruik je speciale applicaties?

Videokaart is overigens prut, net als bij 95% van de laptops. Koop dan een een speciale game-laptop.

Zoals ik al zei spele ik geen nieuwe games vooral oude zoals counterstrike e.d
Voor de rest van apps gebruik ik Cool edit pro en af en toe photoshop

Het is misschien wel handig als je zegt hoe duur die laptop is die jij hebt uitgezocht. 1.6 zal er wel op draaien, maar als je wilt photoshoppen enzo, vertel je budget etc plz

De specificaties zijn niet verkeerd, maar zoals al gezegd wordt: als deze laptop 1000 euro kost doe je een enorme miskoop. Dus geef de prijs er even bij.
Wat ik wel zou proberen te vinden: een laptop die geen intel graphics heeft, maar iets van nvidia of ati. Voor normaal werken merk je hier niks van, maar photoshop en games gaan wat soepeler werken.

Op Notebookcheck kun je een opsomming vinden van goede grafische kaarten voor in laptops. (goed = klasse 1 en 2)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan