nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemenjan

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hallo Helpmij'ers!

ik heb een beetje gezocht naar een laptop voor een maat van mij.. zijn budget is 900 euro.

http://www.qplaza.nl/artikel/4077/A...rig&utm_medium=cpc&utm_campaign=kieskeurigcps

Deze laptop zou mijn keus zijn geweest. Onder het budget, en beter dan dit qua prijs / kwaliteit zou ik niet weten. Dus vandaar de vraag aan jullie of hij deze laptop goed doet.

Zijn eisen zijn:
- hij wil graag games spelen, volgens mij is een 9650 goed genoeg voor de games van tegenwoordig.
- hij wil een mooi uiterlijk met een paar leuke extra;s
- het scherm moet niet te groot zijn.

Die ziet er zeker goed uit, Asus is ook een goed merk dus dat komt ook weer goed uit. De grafische kaart is voor de prijsklasse ook heel goed, bij www.notebookcheck.nl (dat is zo ongeveer dé referentie voor mobile graphics) komt ie uit op een class 2. Natuurlijk is een class 1 beter, maar dan past de laptop niet meer in het budget.
Alleen die mousepad, wat is dat nou weer voor gedrocht? :confused:
Lijken meer op 12 mediakeys met 2 vierkance centimeter touchpad ofzo, heel raar..

Laatst bewerkt:
kijk.. dat mongolische ding daar onderin vond ik ook wat ***** :P

Nog even verder gezocht en nog 2 opties gevonden:

http://www.laptopshop.nl/product/62598/fujitsu-siemens-amilo-xi-3650-nr001.html
Een siemens hmmm zelf geen ervaring mee, maar wel verhalen gehoord ;)

En dan heb ik nog een laptop bij vi gezien:
Toshiba Satellite A350-12Z
16 inch... De T9550 processor
4 GB RAM
800 GB harde schijf
HD3650 512MB geheugen

Deze kost ook 900 euro

Ik zou bij god niet weten wat te doen.. Hij wou wel games gaan spelen, maar snelheid is ook wel lekker natuurlijk. Zelf ben ik van mening dat die snelheid niet super veel scheelt. En zelf geef ik de videokaart liever meer aandacht. SIemens hmm ;)

Graag advies

Die Fujitsu Siemens ziet er goed uit. De 9600M GT kaart is iets sterker dan de Ati HD3650 in de Toshiba. Goede processor ook..

Hoor niet zo vaak iets van dit merk, maar volgens mij zit het wel goed. Siemens kennende is de kwaliteit goed genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan