Nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Ik heb gisteren een gloednieuwe laptop gekregen.
hier zijn de specs.

Intel Pentium Dual CPU T3400 @ 2.16ghz
3GB Ram
Windows Vista
NVIDIA GeForce G103M 512mb

Mijn probleem is dat mijn laptop 3 keer zo goed is als mijn pc maar dat mijn pc wel nieuwere spellen draait zoals crysis, assasins creed en zo.
en op men laptop kan ik geen 1 van de nieuwere spellen draaien.
op men pc kan ik soms alles op medium zetten en dan draait hij nog snel.
en op men laptop kan ik niet eens alles op low :P
Ik kan wel bijvoorbeeld counter strike source op men laptop alles op max en dan nog 80-100 fps en op men pc kan ik alles op medium met 50 fps
Dus ik snap er echt helemaal niks meer van, zelf denk ik dat het aan windows vista ligt.
ooh en Call of duty 4 werkt wel helemaal goed met alles op hoog kan iemand mij alsjeblieft helpen :(?

Alvast bedankt :(

Laatst bewerkt:
Hij voldoet aan de eisen hij kan zelfs gta 4 runnen. (nog niet getest maar dat zij canirunit.com)
hij voldoet aan al de eisen van die spellen tenminste het minimum en het enige wat hij bij RECOMMENDED dus niet minimum zegt dat te weinig is is dat ik dual core heb en geen core 2 duo maar dat zegt hij alleen bij recommended maar bij alles voldoet hij bij het minimum.

Ok, duidelijk.

Maar vergeet niet dat een laptop eigenlijk niet geschikt is om mee te gamen. Daar zijn verschillende reden voor, zoals bijvoorbeeld de videokaart in de laptop. De test zegt dat het kan, maar dat betekend helaas niet altijd dat het ook werkt.

Persoonlijk denk ik niet dat gta4 lekker zal draaien op die laptop.

Ja dat snap ik wel maar waarom kan hij dan dus bijvoorbeeld call of duty 4 met alles op max runnen maar assasins creed met niet eens alles op low?

dat kan komen om dat het spel zwaarder is dan call of duty

en het kan ook aan je soft ware liggen zoals vista moet niet alle spellen en software

Ik vind het nog steeds vreemd maarja.
Ik had vandaag op school gevraagd aan een vriend van me of hij wat wist en hij zij dat ik mischien de drivers moest downloaden voor dat spel, zo'n speciale driver voor een spel zodat mijn videokaart hem beter draait, dat bleek zo te wezen dat daar drivers voor zijn, ik heb de driver nog niet gedownload maar dat ga ik absoluut wel effe proberen ;)

Sorry, maar dat is pure onzin.

Als een videokaart niet sterk genoeg is voor een spel, dan gaat een nieuwe driver daar absoluut geen verandering in brengen. Of heb je het over een patch voor het spel zelf?

Verder is een laptop nu eenmaal niet geschikt om mee te gamen en zeker geen nieuwere games. De onderdelen zijn toch anders ten opzichte van een desktop en ik weet vrijwel zeker dat GTA 4 niet tot nauwelijks zal draaien en ook dat Assasins Creed vol open kan.

hallo,

het probleem kan liggen aan de resolutie dat heb ik gister ook gedaan met het spel left 4 dead:). op aanbevolen instellingen (wat de laptop zelf regelt) ging het beeld sloom en reageerde hij traag enzo (het is een fps) ik deed de resolutie lager en het spel ging heel soepel ik kon hem zelfs op max draaien. het leuke ervan ook is op die site www.canirunit.com (ik gberuik zelf systemrequiermentslab) mja das het zelfde programma. kon ik hem net niet op recommand draaien, maarja dat kwam omdat mn processor 200MhZ te laag was. en ik heb een graphic booster bij zitten das een ATI 3870 HD kaart (powegamer).

mijn laptop specifiacties zijn:
AMD turion x2 2.2 GhZ
ATI 3200 HD (zonder graphic booster)

dus tjah wat ik zal proberen is gewoon de resolutie laag zetten dan kan je hem waarschijnlijk wel soepel draaien:D

grtz,

Steven

Resolutie op laag heeft niet gewerkt maar maakt niet uit :) koop assasins creed 2 als hij uit komt voor de xbox 360 ;)
toch bedankt allemaal :D

Ey..
Die specs zijn hoog he..
maar er zit verschil in laptops en pc's..
Mijn ma heeft een super dure laptop ergens in de 1000,- en hij is sneller maar games kun je er niet op spelen..

Mja.
Ik weet niet of je er wat aan hebt..

Misschien is dit al gezegt maar ik had geen tijd om te lezen.

Pieter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan