Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik ben aan het kijken voor mijn Macbook te vervangen door een laptop met windows 7.
Nu heb ik zelf deze laptop gevonden: http://tweakers.net/pricewatch/247345/asus-g60vx-jx147v.html

Wat ik ermee wil doen:
-Website's bouwen, daarvoor gebruik ik illustrator, photoshop en dreamweaver
-Gamen, met name GTA IV speel ik wel eens graag
-Gewoon standaard emailen, internetten en word excel, msn

Zouden jullie zeggen van, koop die asus of zouden jullie een andere laptop aanraden?

Alvast bedankt,
Robin

Ehh, de processorsnelheid betreft een typefout??? (Moet 2.13 zijn denk ik?)
Leuke videokaart, gemiddelde processor, leuke optische drive, verder niet bijzonder, gewoon een leuke machine.
Wat gaat 'ie kosten?

Laatst bewerkt:
Gewoon zoals op tweakers.net staat 1020,00 ga hem halen bij 4launch. Verder iemand nog andere adviezen?

Robin

OK, een heel klein beetje eigenwijsheid kan ik wel waarderen, maar geloof mij, de processorsnelheid is het dubbele van wat jij denkt dat íe is.

4launch zei je, ok dan, hier de link van 4launch: Klik Welke processorsnelheid zie je bij 4launch? Oké dan, we zijn het eens ;) :D

Laatst bewerkt:
4launch zei je, ok dan, hier de link van 4launch: Klik Welke processorsnelheid zie je bij 4launch? Oké dan, we zijn het eens ;) :D
Ik had het over de prijs zoals op tweakers.net stond, snelheid cpu had ik niet echt op gelet aangezien ik wist hoe snel de p4750 is ;)

Lees jij dan een aan jou gericht berichtje niet? Mijn eerste zin verwijst naar die Tweakers link, daarin staat de snelheid verkeerd.

Nee, snap ik, maar mijn berichtjes gingen over de snelheid van de cpu.
Aan de andere kant, het is ook niet belangrijk om erover te posten, het is gewoon een leuke machine, ik vraag mij alleen af of de prijs niet een honderd of 2 te hoog is.

Ik moet dit laatste terugnemen, ik heb de specs nog eens bekeken en ik denk dat de geheugensnelheid (800), de aanwezigheid van een Blueray speler én de grootte van de hdd, de prijs wat omhoog drijven. Met name de mem snelheid, de videokaart en de grootte van de hdd zijn zaken die je niet iedere dag bij laptops tegenkomt.

Klopt,
En ook nog het merk asus :love: viel mijn oog helemaal op deze laptop. Ik denk dat het deze word of heeft iemand anders nog adviezen?

Dus ik denk dat het de asus word, of iemand zou opeens moeten aankomen met wat anders wat beter is.

Da's niet zo heel ingewikkeld: Klik
Videokaart op hetzelfde niveau, geheugen en processor véél sneller. Daarnaast een 'stabieler' merk.

Da's niet zo heel ingewikkeld: Klik
Videokaart op hetzelfde niveau, geheugen en processor véél sneller. Daarnaast een 'stabieler' merk.

Voor zover ik weet is de videokaart wat daarin zit de opvolger van de 9800
Het word de asus, ik heb tweakers nog eens doorgespit en niets beters gevonden.

Je zou jezelf tekort doen met een tragere processor en trager geheugen. Wat de videokaart betreft: kijk eens naar de classe 1 producten en vergelijk de afstand tussen de 260 GTX en de 160 : Klik

Heb jij aandelen bij Tweakers net? Die MSI is overall beter dan de Asus dus wat dat betreft lijkt het mij niet zo ingewikkeld.

Laatst bewerkt:
Veel beter is een groot woord, maar voor wat íe moet kosten (zeker gezien de koers van de dollar) is het verreweg de beste van de drie. Alleen nu nog even importeren...................

1049 dollar = 700 euro +- 300 euro invoerrechten = 1000 euro
De goedkoopste en beter dan de msi graphic card, tenminste hoe ik op het internet heb kunnen lezen :p
En een groter scherm. Dus eigenlijk ideal om mee te game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan