nicksanten
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2009
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en daar wou ik graag jullie hulp bij hebben.
Wat ga ik er mee doen±
- Word, excel, powerpoint, outlook
- Internetten
- Foto's erop zetten, en bewerken
Nou voor de bovenste dingen heb je geen laptop van wereldklasse nodig, dat kan me oude pentium ook nog wel aan weet ik.
Maar vooral dat foto's bewerken daar heb je een aardig processor voor nodig, dacht ik?
Nou heb ik al even zitten kijken, en deze leek me wel aardig:
http://tweakers.net/pricewatch/246443/sony-vaio-vgn-nw21ef-s.html
Maar misschien is die te goed, of niet goed genoeg.
Foto's bewerken is natuurlijk heel ruim, nou ik ben geen grafisch ontwerper, maar gewoon hier en daar wat licht aanpassen en gewoon de nodige dingetjes wil ik kunnen doen zonder een uur te wachten op elke verandering die ik doorvoer.
Budget is er niet echt maar het liefst zo min mogelijk. en kom niet met pc boven de 1000 want dat gaat er niet uitgegeven worden
Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt!
Mvg
Nick
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en daar wou ik graag jullie hulp bij hebben.
Wat ga ik er mee doen±
- Word, excel, powerpoint, outlook
- Internetten
- Foto's erop zetten, en bewerken
Nou voor de bovenste dingen heb je geen laptop van wereldklasse nodig, dat kan me oude pentium ook nog wel aan weet ik.
Maar vooral dat foto's bewerken daar heb je een aardig processor voor nodig, dacht ik?
Nou heb ik al even zitten kijken, en deze leek me wel aardig:
http://tweakers.net/pricewatch/246443/sony-vaio-vgn-nw21ef-s.html
Maar misschien is die te goed, of niet goed genoeg.
Foto's bewerken is natuurlijk heel ruim, nou ik ben geen grafisch ontwerper, maar gewoon hier en daar wat licht aanpassen en gewoon de nodige dingetjes wil ik kunnen doen zonder een uur te wachten op elke verandering die ik doorvoer.
Budget is er niet echt maar het liefst zo min mogelijk. en kom niet met pc boven de 1000 want dat gaat er niet uitgegeven worden

Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt!
Mvg
Nick